Sviskepott Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (3 minutter siden): Jeg er så gammel at jeg har kronisk åreknuter som stikker ut gjennom øra og åra så det kan du ikke være. Jeg har også ti oldebarn. Bor du i et horn på veggen egentlig? 😜 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Edru eldre 54 år jeg er det Klok og voksen mann du da. Jeg visste det. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Sviskepott skrev (1 minutt siden): Bor du i et horn på veggen egentlig? 😜 Klok og voksen mann du da. Jeg visste det. Nei jeg bor i pipen og kommer med gaver hver jul sammen med julenissen 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (5 minutter siden): Men er forumansvarlig den samme som på kg? Ja Cassidy Tvillingene vet at Forumansvarlig er den samme på alle fire forumene: Diskusjon, Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktoronline. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene vet at Forumansvarlig er den samme på alle fire forumene: Diskusjon, Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktoronline. Er forumsansvarlig administrator ? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (4 minutter siden): Er forumsansvarlig administrator ? Ja Cassidy Tvillingene mener at forumansvarlig er sjefsadministratoren vi. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene mener at forumansvarlig er sjefsadministratoren vi. Ok. Er den en mann eller dame? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (13 minutter siden): Ok. Er den en mann eller dame? Cassidy Tvillingene mener å huske at det er en mann vi. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene mener å huske at det er en mann vi. Da er vi de eneste her cassidy 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Da er vi de eneste her cassidy Cassidy Tvillingene er jo gutt og jente vi, Ciaran er gutt og Ciara er jente.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er jo gutt og jente vi, Ciaran er gutt og Ciara er jente.👨🦰👩🦰 Ja jeg og er det 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Kanskje det er derfor moderatorene her inne er snillere enn på kg, fordi de er menn, og menn er noen gang litt enklere og snillere enn damer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august (endret) SommerSolo skrev (4 minutter siden): Ja jeg og er det SommerSolo skrev (3 minutter siden): Kanskje det er derfor moderatorene her inne er snillere enn på kg, fordi de er menn, og menn er noen gang litt enklere og snillere enn damer. Cassidy Tvillingene synes at moderatorene er på Diskusjon er rettferdige og behandler alle likt, for på KG, FF og DO er moderatorene urettferdige og forskjellsbehandler brukere. Endret 5. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at moderatorene er på Diskusjon er rettferdige og behandler alle likt, for på KG, FF og DO er moderatorene urettferdige og forskjellsbehandler brukere. Enig 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Entern skrev (Akkurat nå): Enig Ja derfor synes Cassidy Tvillingene at Diskusjon er det beste forumet. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja derfor synes Cassidy Tvillingene at Diskusjon er det beste forumet. Helt enig, Diskusjon er definitivt best 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Entern skrev (3 minutter siden): Helt enig, Diskusjon er definitivt best Cassidy Tvillingene trives mye bedre her på Diskusjon enn vi gjør på KG. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at moderatorene er på Diskusjon er rettferdige og behandler alle likt, for på KG, FF og DO er moderatorene urettferdige og forskjellsbehandler brukere. Så her er det umulig å bli utestengt? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Så her er det umulig å bli utestengt? Cassidy Tvillingene tenker nok at det går an å bli utestengt her også dersom brukere oppfører seg som skikkelig drittsekker, men det er mye større takhøyde her på Diskusjon enn det er på KG. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker nok at det går an å bli utestengt her også dersom brukere oppfører seg som skikkelig drittsekker, men det er mye større takhøyde her på Diskusjon enn det er på KG. Ok 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Ok 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå