Sviskepott Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at vi gir noen klar bane til å starte den tråden.😊😊 Da vet vi det. Håper det kommer snart. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Sviskepott skrev (2 minutter siden): Da vet vi det. Håper det kommer snart. Cassidy Tvillingene venter i spenning vi vet du.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august TheDarkSycamore - SCM skrev (23 timer siden): Det er bare og lag den leken. 🙃🙃🙃 Ja den kommer om en stund. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Sviskepott skrev (13 timer siden): Hint...hint..kanskje noen andre skulle kaste seg uti og starte den i tilfelle den andre personen har dratt på ferie og handletur til sverige likegodt? Dere var svært tolmodige med meg, jeg har glemte diskusjon i noen dager. Men nå er vi i gang igjen 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (1 time siden): Dere var svært tolmodige med meg, jeg har glemte diskusjon i noen dager. Men nå er vi i gang igjen Wellcomen i klubben surre hue klubben 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august MR SPEED skrev (5 timer siden): Wellcomen i klubben surre hue klubben Ingen blir med på lekene jeg har laget nå som jeg var tilbake. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (1 time siden): Ingen blir med på lekene jeg har laget nå som jeg var tilbake. Du må lage før du sier jeg venter @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) venter @Sviskepott venter 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august (endret) SommerSolo skrev (2 timer siden): Ingen blir med på lekene jeg har laget nå som jeg var tilbake. Jeg blir med er du gammlere en meg ja eller nei Endret 5. august av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene har akkurat spist fleskepannekaker nå vi.🥞🥞🥓🥓😋😋 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august MR SPEED skrev (2 timer siden): Jeg blir med er du gammlere en meg ja eller nei Så morro. Det kan diskuteres tror du at du er eldre eller yngre enn meg? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Har spist for mange boller og nå har jeg lagt meg enn så lenge 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene har postet i begge Trådlekene som du har startet her i dag @SommerSolo vi synes at det er bra at du har startet disse trådlekene her på Diskusjon.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har postet i begge Trådlekene som du har startet her i dag @SommerSolo vi synes at det er bra at du har startet disse trådlekene her på Diskusjon.😊😊🥰🥰 Å har dere, så gøy da får vi mer å finne på her inne🦄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Å har dere, så gøy da får vi mer å finne på her inne🦄 Jepp det får vi, Cassidy Tvillingene savner ennå en annen lek fra KG her på Diskusjon. Og det er leken: Jeg har aldri.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Jepp det får vi, Cassidy Tvillingene savner ennå en annen lek fra KG her på Diskusjon. Og det er leken: Jeg har aldri.👨🦰👩🦰 Aldri gjort sånn drikke lek? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august (endret) SommerSolo skrev (2 minutter siden): Aldri gjort sånn drikke lek? Cassidy Tvillingene kan prøve å forklare den leken: Vi sier for eksempel Vi har aldri vært i Syden, så skal du svare: Ikke jeg heller eller så skal du svare Det har jeg.😊😊 Endret 5. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan prøve å forklare den leken: Vi sier for eksempel Vi har aldri vært i Syden, så skal du svare: Ikke jeg heller eller så skal du svare Det har jeg.😊😊 Ok jeg tror jeg skjønner Endret 5. august av SommerSolo 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Ok jeg tror jeg skjønner Cassidy Tvillingene poster en del i Jeg har aldri leken på Sosial Prat på KG vi.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå