Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Kan du spørre enteren om vi skal gå inn på kg som mellomrom og tab? Hvor morro hadde ikke det vært. Cassidy Tvillingene tror at Entern ikke vil ha noe mer med KG og gjøre, og vi forstår han godt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Dere er snille også. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å være snille og greie mot andre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å være snille og greie mot andre.🥰🥰 Ikke alle er snill med alle, og de er bavianer 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Ikke alle er snill med alle, og de er bavianer Cassidy Tvillingene synes at gjengen her inne på Lekeplassen og OT-Baren her på Diskusjon vi er snille og greie med hverandre. Men på Sosial Prat på KG har det dessverre vært litt gnissinger av og til. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at gjengen her inne på Lekeplassen og OT-Baren her på Diskusjon vi er snille og greie med hverandre. Men på Sosial Prat på KG har det dessverre vært litt gnissinger av og til. Har lyst å diskutere i de populære trådene her inne men er litt redd for å si at noen er bavan eller apekatter hvis jeg blir motsagt. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august SommerSolo skrev (5 minutter siden): Har lyst å diskutere i de populære trådene her inne men er litt redd for å si at noen er bavan eller apekatter hvis jeg blir motsagt. Cassidy Tvillingene holder oss unna diskusjonstrådene på begge forum vi. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene holder oss unna diskusjonstrådene på begge forum vi. Det var lurt. Ikke lov å svare ja eller nei! Leken? 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Det var lurt. Ikke lov å svare ja eller nei! Leken? Cassidy Tvillingene tror at den leken bare finnes på KG, vi har ikke sett den her på Diskusjon.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august SommerSolo skrev (På 2.8.2024 den 10:24 PM): Det var lurt. Ikke lov å svare ja eller nei! Leken? Det er bare og lag den leken. 🙃🙃🙃 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august SommerSolo skrev (På 2.8.2024 den 10:24 PM): Det var lurt. Ikke lov å svare ja eller nei! Leken? God idé 😀 TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): Det er bare og lag den leken. 🙃🙃🙃 Enig 😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august MR SPEED skrev (På 2.8.2024 den 8:44 PM): Den her er favoritten til kaffe smaken kommer er bare til en ting våkne opp Tine iskaffe cafe gosto brasilerio Er exstra mye koffein i den som trippel espresso da Den der liker jeg veldig godt også 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august SommerSolo skrev (På 2.8.2024 den 9:20 PM): Hvor er mammaen din nå da? Døde for lenge siden 🥲 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august SommerSolo skrev (På 2.8.2024 den 10:24 PM): Det var lurt. Ikke lov å svare ja eller nei! Leken? Ja🥰😀😝 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august MR SPEED skrev (2 timer siden): Ja🥰😀😝 Entern skrev (4 timer siden): God idé 😀 Enig 😀 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Det er bare og lag den leken. 🙃🙃🙃 Cassidy Tvillingene er også enige, SommeSolo kan bare lage den leken her inne hvis han/hun ønsker den leken her.😊😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Jeg blir også med på den om den dukker opp. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Ja @SommerSolo vi blir med lage leken da ❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Jeg venter på den nye leken her, men holder ikke pusten mens jeg venter. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg blir også med på den om den dukker opp. Sviskepott skrev (30 minutter siden): Jeg venter på den nye leken her, men holder ikke pusten mens jeg venter. MR SPEED skrev (2 timer siden): Ja @SommerSolo vi blir med lage leken da ❤️❤️ Cassidy Tvillingene venter også på leken vi.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Hint...hint..kanskje noen andre skulle kaste seg uti og starte den i tilfelle den andre personen har dratt på ferie og handletur til sverige likegodt? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Sviskepott skrev (2 minutter siden): Hint...hint..kanskje noen andre skulle kaste seg uti og starte den i tilfelle den andre personen har dratt på ferie og handletur til sverige likegodt? Cassidy Tvillingene tenker at vi gir deg klarbane til å starte den tråden.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå