Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli SommerSolo skrev (39 minutter siden): Takk det har jeg hatt i dag, nå er det endelig ferie igjen. Har dere hatt det fint i dag? Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hatt en fin dag og vi er glade for å høre at du også har hatt en fin dag.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Entern skrev (14 minutter siden): God tirsdag @SommerSolo 😊 Godt å høre at du har en fin dag 😀 Det har jeg og, har begynt å tilpasse meg at sommerferien min er over 😆 Cassidy Tvillingene tenker at de første dagene etter ferien kan være litt tunge og trege med det samme spesielt om morgenen.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Entern skrev (1 time siden): God tirsdag @SommerSolo 😊 Godt å høre at du har en fin dag 😀 Det har jeg og, har begynt å tilpasse meg at sommerferien min er over 😆 Hadde du bare 2 uker sommerferie? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Cassidy Tvillingene har ferie hele året vi.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Økningen i konsentrasjon fra 1960 til 2010 er 388,4 - 316,5 = 71,9. Antallet pr er 2010 - 1960 = 50 . Økningen i ppm per år er da 71,9/ 50 = 1,438 dvs er a= 1,438 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Cassidy Tvillingene har kost oss med hver vår urgeboks og hver vår colaboks nå i sted vi.🔋🔋🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker at de første dagene etter ferien kan være litt tunge og trege med det samme spesielt om morgenen.😉😉😊😊 Er dere pensjonerte? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli SommerSolo skrev (2 minutter siden): Er dere pensjonerte? Nope Cassidy Tvillingene er frie som fuglene.😉😉 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nope Cassidy Tvillingene er frie som fuglene.😉😉 Er dere roboter? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli SommerSolo skrev (1 minutt siden): Er dere roboter? Cassidy Tvillingene synes at sånne spørsmål skaper dårlig stemning her inne. Og dårlig stemning vil vi ikke ha her inne. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at sånne spørsmål skaper dårlig stemning her inne. Og dårlig stemning vil vi ikke ha her inne. Men at jeg skjønte ikke hva dere mente Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli SommerSolo skrev (34 minutter siden): Hadde du bare 2 uker sommerferie? Ja jeg sparte en til høsten 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli SommerSolo skrev (1 minutt siden): Men at jeg skjønte ikke hva dere mente Cassidy Tvillingene synes ikke at det er fint å spørre andre om de er roboter. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Entern skrev (Akkurat nå): Ja jeg sparte en til høsten Jeg skal også det. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Entern skrev (1 minutt siden): Ja jeg sparte en til høsten Cassidy Tvillingene tenker at det sikkert blir godt for deg med en ferieuke til høsten.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes ikke at det er fint å spørre andre om de er roboter. Nei. Men jeg synes det er litt uvirkelig at alle er mennesker ekte mennesker. Men jeg er sikkert litt rar for jeg er et menneske. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli SommerSolo skrev (Akkurat nå): Jeg skal også det. Lurt 😊👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at det sikkert blir godt for deg med en ferieuke til høsten.😊😊 Det tror jeg og, så får vi se hva jeg finner på 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Entern skrev (Akkurat nå): Det tror jeg og, så får vi se hva jeg finner på 😊😊 Ja Cassidy Tvillingene tenker at du kanskje kommer til å henge litt med gjengen her inne på kveldene.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå