Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Entern skrev (5 minutter siden):

Ja det er en del gøy der.

Moderatorene har alle mulige bisarre grunner til å banne folk der, det kan gjerne være at man har stalkere som rapporterer alt mulig osv.

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene trodde at KG var det verste mobbeforumet som fantes, før vi ble medlemmer på Diskutopia det forumet er helt håpløst og useriøst.:yes::yes:

Aldri vært på diskutopia hva snakker de om der? 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at Diskutopia er et mobbeforum til de grader, og moderatorene er de verste mobberne så det forumet der holder vi oss helst langt unna.:yes::yes:

Ja det har dere rett i, det er ganske dårlig atmosfære og moderatorene er helt merkelige 🥴

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Man får advarsel for å gi mange likes. Og for å tulle med forumet 🥴🥴🥴🥴🥴🥴

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

Man får advarsel for å gi mange likes. Og for å tulle med forumet 🥴🥴🥴🥴🥴🥴

Cassidy Tvillingene vet vi fikk advarsel for å gi likes til et innlegg på Diskutopia som vi synes var bra skrevet, og så var sikkert moderator som var med i diskusjonen uenig så da ga han/hun oss et advarselspoeng. Og vi får ikke se hvilken moderator som gir oss advarsler på Diskutopia for de gjemmer seg bak Moderatorteamet og det synes vi at er ganske feigt.☹️☹️👎👎

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet vi fikk advarsel for å gi likes til et innlegg på Diskutopia som vi synes var bra skrevet, og så var sikkert moderator som var med i diskusjonen uenig så da ga han/hun oss et advarselspoeng. Og vi får ikke se hvilken moderator som gir oss advarsler på Diskutopia for de gjemmer seg bak Moderatorteamet og det synes vi at er ganske feigt.☹️☹️👎👎

Ja den gjengen der er helt ubrukelige folk 👎👎

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Ja den gjengen der er helt ubrukelige folk 👎👎

Ja og Cassidy Tvillingene tenker at siden moderatorene gjemmer seg bak moderatorteamet når de gir advarsler, så er det ingen vits i å klage på avgjørelsen hvis man føler at den er urettferdig fordi vi vet ikke hvilken moderator som har gitt oss advarsler.👎👎

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Ja og Cassidy Tvillingene tenker at siden moderatorene gjemmer seg bak moderatorteamet når de gir advarsler, så er det ingen vits i å klage på avgjørelsen hvis man føler at den er urettferdig fordi vi vet ikke hvilken moderator som har gitt oss advarsler.👎👎

Nemlig 👎👎👎

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (3 timer siden):

Nå har jeg hørt om et helt nytt forum som jeg aldri har visst om før. 

Juhu juhu 🥳

TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden):

Samme her, har heller ikke hørt om Diskutopia, før nå. 🤔🤔

Juhu 🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (11 timer siden):

Folk her er stort sett runde i kantene, de aller mest brennbare politiske temaene bør man være litt forsiktig med ellers ok. 😊

Lurt 😊👍 moderatorene er mindre aggro enn på KG da og mye mer rettferdige vil jeg si 😊

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden):

Cassidy Tvillingene poster mye mer her på Diskusjon enn på KG, vi føler oss mye tryggere her.😊😊

Det forstår jeg veldig godt. 

 

Entern skrev (11 timer siden):

Ja det er en del gøy der.

Moderatorene har alle mulige bisarre grunner til å banne folk der, det kan gjerne være at man har stalkere som rapporterer alt mulig osv.

Nå kjenner jeg ikke til KG. Så, vanskelig for meg og dømme demmes moderatorene. Dem gjør jo bare jobben sinn. Men uansett, så forstår jeg veldig godt dere som har eller har hatt bruker der føler seg dolket i ryggen av dem. Jeg har også opplevd noe av det samme her inne. Jeg tok en drit lang pause fra Diskusjon.no for herrens årsiden.

Men hvis jeg skal sammenligne fra da til nå, da har Diskusjon.no blidt mye bedre siden da.

 

SommerSolo skrev (11 timer siden):

Synes moderatorer er skumle 

Forstår deg veldig godt Som-S. 🙃🙃

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden):

Cassidy Tvillingene synes at Diskutopia er et mobbeforum til de grader, og moderatorene er de verste mobberne så det forumet der holder vi oss helst langt unna.:yes::yes:

Like så greit. Ingenvits i og henge der når man føler seg mobbet eventuelt truet.

 

Entern skrev (10 timer siden):

Ja det har dere rett i, det er ganske dårlig atmosfære og moderatorene er helt merkelige 🥴

Ordet merkelig ville ikke jeg ha brukt da. Tenker jeg tilbake til den tiden jeg følte meg dolket i ryggen, umerksom og kunnskapsløst. Vil jeg heller bruke. 🙃🙃

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden):

Cassidy Tvillingene vet vi fikk advarsel for å gi likes til et innlegg på Diskutopia som vi synes var bra skrevet, og så var sikkert moderator som var med i diskusjonen uenig så da ga han/hun oss et advarselspoeng. Og vi får ikke se hvilken moderator som gir oss advarsler på Diskutopia for de gjemmer seg bak Moderatorteamet og det synes vi at er ganske feigt.☹️☹️👎👎

Det er jeg 100% enig i, at det blir feigt. Jeg fikk også en advarselspoeng her inne herrens årsiden. Her får man i det minste se hvem som ga advarselspoenget. 🙃🙃 Men den poengen har nå visket ut.

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden):

Ja og Cassidy Tvillingene tenker at siden moderatorene gjemmer seg bak moderatorteamet når de gir advarsler, så er det ingen vits i å klage på avgjørelsen hvis man føler at den er urettferdig fordi vi vet ikke hvilken moderator som har gitt oss advarsler.👎👎

Også gjør det vanskeligere i og klage, når det ikke vises hvem som ga den advarselspoengen. 🫣🫣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...