Sviskepott Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Nå har jeg skippet lønsjtid, så da er det iskremtid! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Cassidy Tvillingene synes at iskremtid er en fin tid vi.🍦🍦🍨🍨🍧🍧😋😋 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Holder på å spille inn ny liten film her: "Danser med iskrem!" 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Danser med Iskrem, med @Sviskepott i Kevin Costners rolle og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som den snille stammen hun blir venner med. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Sviskepott skrev (5 timer siden): Holder på å spille inn ny liten film her: "Danser med iskrem!" Entern skrev (4 timer siden): Danser med Iskrem, med @Sviskepott i Kevin Costners rolle og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som den snille stammen hun blir venner med. Cassidy Tvillingene kan like den filmen vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Frozen er jo praktisk talt skapt for en iskremparodi allerede 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Det visste ikke Cassidy Tvillingene, men vi har jo ikke sett på film siden vi var 13 år gamle.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan like den filmen vi.♥️♥️ Det tror jeg nok 😊😊☺️☺️ N-4K0 skrev (14 minutter siden): Frozen er jo praktisk talt skapt for en iskremparodi allerede Ja 🤣 De burde kalt oppfølgeren Frozen Yoghurt da 🤣 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Det visste ikke Cassidy Tvillingene, men vi har jo ikke sett på film siden vi var 13 år gamle.😉😉 Det er jo sant 😅😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Entern skrev (1 minutt siden): Det tror jeg nok 😊😊☺️☺️ Ja 🤣 De burde kalt oppfølgeren Frozen Yoghurt da 🤣 Det er jo sant 😅😅 Cassidy Tvillingene er enige i alt sammen der.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er enige i alt sammen der.👨🦰👩🦰👍👍 Enighetsgjengen 🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Entern skrev (Akkurat nå): Enighetsgjengen 🥳🥳 Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen. Jeg og 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Det visste ikke Cassidy Tvillingene, men vi har jo ikke sett på film siden vi var 13 år gamle.😉😉 Jeg snakker om selve tittelen Frozen, men det er en del snø i filmen også (har ikke sett den selv), så det passer på flere måter 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli N-4K0 skrev (3 minutter siden): Jeg snakker om selve tittelen Frozen, men det er en del snø i filmen også (har ikke sett den selv), så det passer på flere måter Jepp, det synes Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli Har du hørt om fangen som spurte om han kunne få rømme til middag? 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli (endret) N-4K0 skrev (13 timer siden): Jeg snakker om selve tittelen Frozen, men det er en del snø i filmen også (har ikke sett den selv), så det passer på flere måter Har du ikke sett Frost? 😲😲 Det er en fantastisk film. Jeg har både 1ern og 2eren i hylla. Jeg personlig liker best og se 1ern på Islandsk tale. 🇮🇸🇮🇸🇮🇸 Endret 22. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli Har ikke sett Frozen/Frost nei, jeg er ikke så veldig interessert i animasjon/Disney, men har vurdert det. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli (endret) N-4K0 skrev (2 minutter siden): Har ikke sett Frozen/Frost nei, jeg er ikke så veldig interessert i animasjon/Disney, men har vurdert det. Jeg anbefaler deg og se den, siden du vurderer. 😃😃😊😊 Endret 22. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå