Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Cassidy Tvillingene har overskyet oppholdsvær og 17 varmegrader her i Bergen i dag vi.☁️☁️😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har overskyet oppholdsvær og 17 varmegrader her i Bergen i dag vi.☁️☁️😊😊 Skal vi bytte? 25 varmegrader her. 🥴🥴🥵🥵🥵🥵🥵 Endret 16. juli av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Skal vi bytte? 25 varmegrader her. 🥴🥴🥵🥵 Cassidy Tvillingene må nok si nei takk der, for vi synes at 25 varmegrader er altfor varmt.🥵🥵 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), det syns jeg også. 🫠🫠 Endret 16. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli 23 i skyggen her nå tydeligvis 🥵 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Jeg blir så varm og uvel når jeg leser om dere som har det for varmt...at jeg om en halvtime kommer hjem igjen med en stor boks krokan is som medfølende støttehandling. Farvel så lenge. 🏍️ 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Ganske varmt her men ikke helt 🥵🫠 heldigvis 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Cassidy Tvillingene liker ikke varmen for vi har begge to rødt hår og melkehvit hud, så huden vår tåler ikke mye sterk sol før vi ser ut som to kokte hummere i varmen.🥵🥵🦞🦞 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Er lei av regn nå. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Cassidy Tvillingene liker best overskyet oppholdsvær og temperaturer mellom 15 og 20 varmegrader, men vi mener også at regnet kan stoppe nå.😊😊 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Jeg liker best sol og rundt 22-26 varmegrader. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Da begynner det å bli litt for varmt for Cassidy Tvillingene.🥵🥵😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli @SprengeMobil @MR SPEED @N-4K0 @Entern @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Sjekk dette, som jeg har fått https://dream.ai til og lage for meg. Må legge det inn i spoiler. Spoiler 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @SprengeMobil @MR SPEED @N-4K0 @Entern @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Sjekk dette, som jeg har fått https://dream.ai til og lage for meg. Må legge det inn i spoiler. Skjul innhold Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kult vi.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): @SprengeMobil @MR SPEED @N-4K0 @Entern @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Sjekk dette, som jeg har fått https://dream.ai til og lage for meg. Må legge det inn i spoiler. Vis skjult innhold Ja det var fint 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finjulinatt.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det var fint 🥰🥰 Fint!! 🌺 Den er ikke fin, den er drit kul. 😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Cassidy Tvillingene synes at den er Episk Megakul vi.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Fint!! 🌺 Den er ikke fin, den er drit kul. 😎 Det er nelt riktig 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Cassidy Tvillingene er fullstendig enige vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå