Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Entern skrev (1 minutt siden): Da hadde dere kost dere med italiensk mat hver dag 😊😊☺️☺️🍝🍝🍕🍕🫒🫒🧄🧄🧅🧅 Ja det hadde vi, for Cassidy Tvillingene bare elsker det italienske kjøkkenet.😋😋🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Ja det hadde vi, for Cassidy Tvillingene bare elsker det italienske kjøkkenet.😋😋🥰🥰 Drømmeferie?🍕🍝🫒😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Entern skrev (Akkurat nå): Drømmeferie?🍕🍝🫒😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene tenker nok at vi har Italia som en av våre mange drømmeferier.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker nok at vi har Italia som en av våre mange drømmeferier.😊😊 Jeg vil nok alltid foretrekke Irland og Storbritannia 😊😊☺️☺️🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Entern skrev (Akkurat nå): Jeg vil nok alltid foretrekke Irland og Storbritannia 😊😊☺️☺️🥰🥰 Ja Cassidy Tvillingene har også Irland som nummer 1. Så kommer England, Skottland, Wales og Nord-Irland på delt 2. Plass.😊😊🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene har også Irland som nummer 1. Så kommer England, Skottland, Wales og Nord-Irland på delt 2. Plass.😊😊🥰🥰 ☘️☘️🍀🍀💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Entern skrev (Akkurat nå): ☘️☘️🍀🍀💚💚 Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk for kløvere og grønne hjerter.🍀🍀☘️☘️💚💚 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk for kløvere og grønne hjerter.🍀🍀☘️☘️💚💚 Dere vil alltid få masse kløvere og grønne hjerter av meg ☘️☘️🍀🍀💚💚😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Entern skrev (Akkurat nå): Dere vil alltid få masse kløvere og grønne hjerter av meg ☘️☘️🍀🍀💚💚😊😊☺️☺️ Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade i de irske grønne hjertene våre.💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Entern skrev (44 minutter siden): Kan se for meg deg og meg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @Valkyrje. i hvert vårt hus 🥰 Det var det fint 🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Valkyrje. skrev (5 minutter siden): Det var det fint 🥰 Tenkte på deg når jeg så bildet, syntes det var veldig deg 🤩 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Cassidy Tvillingene fikk nesten lyst til å reise nå med en gang, da vi så det idylliske flotte bildet.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Entern skrev (18 minutter siden): Tenkte på deg når jeg så bildet, syntes det var veldig deg 🤩 Ja, det har du rett i 🥰Men jeg har aldri vært i Italia 😔 2 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Jeg har spist vaniljeis med jordbær i dag ❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Cassidy Tvillingene elsker vaniljeis med jordbær.😋😋 Vi har heller aldri vært i Italia.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene fikk nesten lyst til å reise nå med en gang, da vi så det idylliske flotte bildet.😉😉🥰🥰 Jeg og 😊😊☺️☺️ Valkyrje. skrev (8 minutter siden): Ja, det har du rett i 🥰Men jeg har aldri vært i Italia 😔 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker vaniljeis med jordbær.😋😋 Vi har heller aldri vært i Italia.😊😊 Og jeg har heller aldri vært der 😊 Valkyrje. skrev (6 minutter siden): Jeg har spist vaniljeis med jordbær i dag ❤️ Jordbær og is = ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Entern skrev (6 minutter siden): Jeg og 😊😊☺️☺️ Og jeg har heller aldri vært der 😊 Jordbær og is = ❤️ Cassidy Tvillingene liker å høre at dere har kost dere med digg mat i dag.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli N-4K0 skrev (På 11.7.2024 den 1:20 AM): Vi hadde fint og litt for varmt sommervær det meste av mai, juni og juli så langt har hatt mye mer regn. var veldig varmt da før oda kom her utte 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Cassidy Tvillingene har hatt 23 varmegrader og overskyet oppholdsvær her i Bergen i dag vi.☁️☁️😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har hatt 23 varmegrader og overskyet oppholdsvær her i Bergen i dag vi.☁️☁️😊😊 Heldig griser da CC ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå