MR SPEED Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli N-4K0 skrev (10 timer siden): Og hans alter ego, Jack Migger ☹️😡😡 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli (endret) Er enig med @N-4K0, kun emoji er egentlig ikke en setning. Endret 7. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli Jeg skriver gjerne mange setninger jeg, men er veldig glad i smilefjes som understreker eller forsterker ordene. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli Cassidy Tvillingene synes mange ganger at emojier sier mer enn ord vi.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli (endret) Ungene er flinke til å synge da……men Mick jagger er veldig flink å synge da HER ❤️❤️ Endret 7. juli av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli Mr-$ viser oss ett 2 timer og et kvarter lang video. 🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli Cassidy Tvillingene har kost oss med kyllinglår og pommes frites og brus nå i sted.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli Jeg spiste karbonader og pommes frites i går, tror jeg det var. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli N-4K0 skrev (3 minutter siden): Jeg spiste karbonader og pommes frites i går, tror jeg det var. Nam Nam sier Cassidy Tvillingene.😋😋 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Regner meg at du så streamen min igår @Maskinfører? 😏 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Regner meg at du så streamen min igår @Maskinfører? 😏 Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi fulgte med på streamen din i går, og vi koste oss.🎮🎮🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Jeg kjenner for stillhet i mitt hode i dag. Heldigvis er det ingen gressklippere utenfor heller. Så bra. 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Cassidy Tvillingene har akkurat drukket kaffe nå vi.☕☕😋😋 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (9 timer siden): Regner meg at du så streamen min igår @Maskinfører? 😏 Det gjorde jeg 😀 rått spill det Vikings 😀 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Maskinfører skrev (3 timer siden): Det gjorde jeg 😀 rått spill det Vikings 😀 Jeg syns det spillet går an jeg. 😏🤗 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Jeg syns det spillet går an jeg. 😏🤗 Ja det gjø-re 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Valkyrje. skrev (På 5.7.2024 den 11:20 PM): Har kjøpt dette Kos deg masse med fargelegging 🔴🟠🟡🟢🔵🟣⚫️😀👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Skulle kjøpt flere technic Lego gir det kan leges på neglen små jeg mesta et gir kjøpt nytt da ☺️ https://www.lego.com/nb-no/pick-and-build/pick-a-brick?appearsIn=42099&page=2&selectedElement=4565452 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finjulikveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå