MR SPEED Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli HELP har noen dager på meg 2 pakker sendt til bake 8 juli 2 nå angsten sørga for ikke hentet pakkene 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli Cassidy Tvillingene spiser nøtter nå vi.🥜🥜😋😋 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene spiser nøtter nå vi.🥜🥜😋😋 Er C&C to søte forumekorn som samler nøtter til lageret sitt? 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2024/07/01/196012458/ukraina-starter-masseproduksjon-av-droner-med-1-000-kilometers-rekkevidde @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli En ny dag og nye muligheter. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli Nytt Lego sett i sikte stikk ord c3po 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli Jeg er litt negativ når jeg tenker på hvordan fremtiden blir her i landet og fatter egentlig ikke hvordan folk kan fortsette å få masse unger...som må leve i elendigheten. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli (endret) Jeg klarte ikke og vente med og åpne halspastill pakke inne på matbutikken, har virkelig så vond hals nå. Endret 3. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Jeg klarte ikke og vente med og åpne halspastill pakke inne på matbutikken, har virkelig så vond hals nå. God bedring. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Jeg klarte ikke og vente med og åpne halspastill pakke inne på matbutikken, har virkelig så vond hals nå. Cassidy Tvillingene ønsker deg også Godbedring.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Jeg klarte ikke og vente med og åpne halspastill pakke inne på matbutikken, har virkelig så vond hals nå. God bedring med halsen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (9 timer siden): Er C&C to søte forumekorn som samler nøtter til lageret sitt? Det kan hende at det er akkurat det Cassidy Tvillingene er.🐿️🐿️🥜🥜😉😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli (endret) Valkyrje. skrev (1 time siden): God bedring. N-4K0 skrev (29 minutter siden): God bedring med halsen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Jeg føler meg ikke syk på noen måter, er bare ekstremt forkjølet. Det er faktisk så ekstremt at nesten hver host kan trigge en brekning. 🤧 Jeg har sotte en spy bøtte ved senga mi i tilfelle en host får meg til og kaste opp. 🤮 Uansett, takk dere fire. 🙃 Endret 3. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli Cassidy Tvillingene ønsket deg også Godbedring.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsket deg også Godbedring.😊😊 Jeg så ikke at dere sa det istad i farta, før noen minutter senere. Min forrige post er redigert. 😏 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Jeg så ikke at dere sa det istad i farta, før noen minutter senere. Min forrige post er redigert. 😏 Det går bra, Cassidy Tvillingene sa bare ifra vi.😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (10 timer siden): Er C&C to søte forumekorn som samler nøtter til lageret sitt? Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (57 minutter siden): Det kan hende at det er akkurat det Cassidy Tvillingene er.🐿️🐿️🥜🥜😉😉 🐿️🐿️☘️☘️🍀🍀 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli Entern skrev (1 minutt siden): 🐿️🐿️☘️☘️🍀🍀 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli Deilig å være ferdig med husarbeidet. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli Cassidy Tvillingene skal gjøre husarbeid i morgen vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå