Sviskepott Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Jeg trykket...og blir veldig mistenksom, for de ser ikke helt ekte ut. 😕 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Hvordan kan en flygende stor "orb" gå inn ovenfra i et stort fjell og komme ut noen km lengre borte ...av det samme fjellet? 🤨 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Cassidy Tvillingene koser oss med ettermiddagskaffen vår nå vi.☕☕😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg trykket...og blir veldig mistenksom, for de ser ikke helt ekte ut. 😕 Ok sorry der @Sviskepott 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli MR SPEED skrev (30 minutter siden): Ok sorry der @Sviskepott Helt i orden. Jeg liker deg uansett. 🌹 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Sviskepott skrev (29 minutter siden): Helt i orden. Jeg liker deg uansett. 🌹 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg tenker mye på ufo`er for tiden. Jeg tror at regjering og høye herrer skjuler masse sannheter for oss. 🙄 Jeg tror det er en bra ting, jeg tror det er veldig mange mennesker som ikke hadde taklet å høre sannheten hvis myndighetene fortalte f.eks. at aliens faktisk finnes og har besøkt oss. En del religiøse hadde sannsynligvis gått i spinn fordi aliens ville skaket hele grunnfjellet av troen deres, folk som sliter med angst hadde sikkert fått det verre fordi de fikk enda en ting å frykte i form av ondsinnete aliens... 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli N-4K0 skrev (9 minutter siden): Jeg tror det er en bra ting, jeg tror det er veldig mange mennesker som ikke hadde taklet å høre sannheten hvis myndighetene fortalte f.eks. at aliens faktisk finnes og har besøkt oss. En del religiøse hadde sannsynligvis gått i spinn fordi aliens ville skaket hele grunnfjellet av troen deres, folk som sliter med angst hadde sikkert fått det verre fordi de fikk enda en ting å frykte i form av ondsinnete aliens... Jeg er kristen men har ikke gått i spinn ennå hva jeg men elsker science fiction film virkligheten er en som er fra månen ble film da ubehagelig film husker ikke navnet ser jo oxo de døde sett pappa mormor onkel gutt unge så en katt unge å 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Cassidy Tvillingene koser oss med hjemmelaget Lemonade nå.🍋🍋🥤🥤🧊🧊😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli 5 poser på udyr 1 🥹 da er den klar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli MR SPEED skrev (3 minutter siden): 5 poser på udyr 1 🥹 da er den klar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du koser deg med Lego hobbyen din.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du koser deg med Lego hobbyen din.♥️♥️ Tenk nytt Lego sett et fly veteran fly ego Sculptures 3451 Sopwith Camel New SEALED ekspert bygg koser fra 2500kr til 5000kr er vanskelig få kjøpt samle model 😀☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli MR SPEED skrev (2 minutter siden): Tenk nytt Lego sett et fly veteran fly ego Sculptures 3451 Sopwith Camel New SEALED ekspert bygg koser fra 2500kr til 5000kr er vanskelig få kjøpt samle model 😀☺️ Cassidy Tvillingene synes at dette er et Megakult Lego Fly.✈️✈️😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli N-4K0 skrev (2 minutter siden): Fly, py, schmy Cassidy Tvillingene sier Up In The Air.✈️✈️😉😉 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Må kjøpe meg ny bokhylle, har litt mange bøker i forhold til plass i bokhylla. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Cassidy Tvillingene har ikke bøker men vinylplater i bokhyllene våre.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Jeg har ingen vinylplater, har kun vanlige CD plater 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Cassidy Tvillingene har også CD-plater og kassetter, men vi har mest vinylplater. Vi begynte å samle på vinylplater da vi var 11-12 år gamle.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå