TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Det har vært mye regn her jeg bor i de siste dagene. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Cassidy Tvillingene har også sol her i Bergen i dag.🌞🌞☀️☀️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni (endret) Fant ut nå temu ikke er så falsk Som jeg Trude….. hm kjøpe der trur jeg ikke skal gjøre siste kjøpet er båre lås til Lego esker neste Lego setet vet se bilde Endret 21. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Temu selger visst mye dritt, skal jeg tro en test jeg så i siste Vi Menn(?) hvor de kjøpte noen produkter og testet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni MR SPEED skrev (6 timer siden): Fant ut nå temu ikke er så falsk Som jeg Trude….. hm kjøpe der trur jeg ikke skal gjøre siste kjøpet er båre lås til Lego esker neste Lego setet vet se bilde Cassidy Tvillingene synes at den figuren der er skikkelig kul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Tenker Lego 21311 se se tråden deres @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Cassidy Tvillingene skal sjekke i tråden vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni MR SPEED skrev (4 minutter siden): THE BEATLES ♥️♥️♥️♥️ MR SPEED skrev (4 minutter siden): Rolling stones ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finjuninatt.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Slæpp off og take it kuli! 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Cassidy Tvillingene støtter den vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Håper alle har det bra 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Entern skrev (4 minutter siden): Håper alle har det bra ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni (endret) Cassidy Tvillingene har helt behagelig temperatur inne hos oss nå.😊😊 Endret 22. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Her har det vært regn denne uka og kjølig til juni å være, men det blir vel både finere og varmere igjen, det er i hvertfall opphold nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå