Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Cassidy Tvillingene koser oss med mer brus nå.🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Entern skrev (3 minutter siden): Jeg er trøtt 🥱 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Jeg har laget helt egne Hearthstone kort nå i natt. 🤗🎴🎴 Spoiler 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (45 minutter siden): Jeg har laget helt egne Hearthstone kort nå i natt. 🤗🎴🎴 Skjul innhold Cassidy Tvillingene synes at det er noen skikkelig kule kort.😎😎🎴🎴🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Noen ganger når man må klippe ned en for stor plante for å ta nye stiklinger, da kan man ta vare på gammelplanten, kutte stilkene på en dertil egnet plass, så kan den om litt begynne å gro på nytt og lage fine nye blader som blir til en tett og fin plante. Nøkkelordet er tålmodighet. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Har begynt og erge meg over senga mi. Jeg har en drit gammel seng, er ikke sikker hvor gammel den er. Den har innebygd fjærmadrass. Jeg kjenner bare mer og mer av de der fjæringene. Nytter ikke og ligge på selve dyna heller, pluss brukte jeg to pledd også itillegg. Kjenner fremdeles de der hersens fjæringene. Med andre ord, jeg fikk ikke sove nå i natt pga det der dritten der. 😒😒😤😤 Må nok begynne og sove fast på sofaen igjen til jeg får ordnet meg en ny seng. 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Jeg slurper en kopp kaffe nå og koser meg med gammeldagse "Digestive"-kjeks som nokså sikkert har planteolje i seg og jeg syns det smaker helt nydelig! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Cassidy Tvillingene har også drukket hver vår kopp med ettermiddagskaffe nå.☕☕ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Det bygger seg opp en lyst på "noe godt" i min kropp. 🤡 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Til torsdag er det Trumf i menybutikken og da skal jeg unne meg en god liters iskrem. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Sviskepott skrev (4 timer siden): Det bygger seg opp en lyst på "noe godt" i min kropp. 🤡 Sviskepott skrev (7 minutter siden): Til torsdag er det Trumf i menybutikken og da skal jeg unne meg en god liters iskrem. Cassidy Tvillingene har kost oss med hver vår Krone-Is med Jordbær og hver vår Krone-Is med Sjokolade i dag vi.👑👑👑👑🍦🍦🍦🍦🍓🍓🍫🍫😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Nå er jeg døutrøtt, natta folks. 💤🥱😴🥱💤💤😴🥱😴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (45 minutter siden): Nå er jeg døutrøtt, natta folks. 💤🥱😴🥱💤💤😴🥱😴 Cassidy Tvillingene ønsker deg Godtur til Drømmeland vår gode venn @TheDarkSycamore - SCM😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Jeg snurrer med søvnen igjen, vært våken siden 20:00 i går 😵 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Cassidy Tvillingene koser oss med kaffekoppene våre nå.☕☕ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Der var den søvnen unnagjort. 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Nå har Cassidy Tvillingene også fått søvnen vår unnagjort.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Ingen skrev i går her. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Cassidy Tvillingene merket det samme vi.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå