N-4K0 Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Kill all the mygg og irriterende insekter, i hvertfall de som surrer rundt folk og plager dem, resten kan få leve. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Veldig lite fluer og mygg her, men masse fugler som synger 🐦🎼🤗 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni N-4K0 skrev (58 minutter siden): Kill all the mygg og irriterende insekter, i hvertfall de som surrer rundt folk og plager dem, resten kan få leve. Kjøpe den bruker den selv fluene rett etter på👍 Heng den opp fluene flyr nesten rett i fella 😉 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Entern skrev (15 timer siden): Hei 😊 Håper du har det bra 😀 Hei. Alt bra med meg. Du da? 2 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Neste uke må jeg lære opp sommervikarer, ja ja går nok bra det får bare håpe de er gode nok i norsk. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Valkyrje. skrev (52 minutter siden): Hei. Alt bra med meg. Du da? Ja alt bra, bortsett fra at jeg for første gang i livet har hatt skikkelig pollen allergisk reaksjon denne måneden 😵😅 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Valkyrje. skrev (51 minutter siden): Neste uke må jeg lære opp sommervikarer, ja ja går nok bra det får bare håpe de er gode nok i norsk. Kjenner problemstillingen for så vidt 😅 lykke til 😀 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Entern skrev (1 time siden): Kjenner problemstillingen for så vidt 😅 lykke til 😀 aureola enteren cabello tú Bien 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Cassidy Tvillingene drikker hver vår kopp med kaffe nå.☕☕ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (53 minutter siden): Cassidy Tvillingene drikker hver vår kopp med kaffe nå.☕☕ Jeg drikker ————- se trådens deres da ❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finsøndagsjunikveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Streamen min kræsjet i dag også. 😨 Men er ganske fornøyd med lengden på streamen, derfor orker jeg ikke og gjenoppta den. 😏🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Streamen min kræsjet i dag også. 😨 Men er ganske fornøyd med lengden på streamen, derfor orker jeg ikke og gjenoppta den. 😏🙃 Cassidy Tvillingene koste oss med streamen din i kveld.🎮🎮🥰🥰 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene koste oss med streamen din i kveld.🎮🎮🥰🥰 CC ser alltids 1 time på søndags streamen min. Jeg streamte i 2 timer og et kvarter i dag. Hvis spillet ikke hadde kræsjet i dag så hadde jeg nok streamet i 3 timer. 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): CC ser alltids 1 time på søndags streamen min. Jeg streamte i 2 timer og et kvarter i dag. Hvis spillet ikke hadde kræsjet i dag så hadde jeg nok streamet i 3 timer. 🤗 Cassidy Tvillingene koste oss skikkelig den timen vi fulgte med på streamen din.🎮🎮🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni (endret) Þar var sú íslenska Þjóðhátíðardagur er runninn upp. Núna er ég íslenskur í einn da. 🇮🇸 🇮🇸 🇮🇸 Endret 16. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Þar var sú íslenska Þjóðhátíðardagur er runninn upp. Núna er ég íslenskur í einn da. 🇮🇸 🇮🇸 🇮🇸 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Cassidy Tvillingene koser oss med brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå