N-4K0 Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Jeg er glutenintolerant, men tester ut vanlige baguetter med div. fyll, f.eks. tacobaguett og innimellom bare MÅ jeg 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni N-4K0 skrev (7 timer siden): Jeg er glutenintolerant, men tester ut vanlige baguetter med div. fyll, f.eks. tacobaguett og innimellom bare MÅ jeg Cassidy Tvillingene er veldig glade i bagetter.🥖🥖😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni N-4K0 skrev (8 timer siden): Jeg er glutenintolerant, men tester ut vanlige baguetter med div. fyll, f.eks. tacobaguett og innimellom bare MÅ jeg Da er det vont i midden under brysta dine 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Cassidy Tvillingene bare Elsker Tacobagetter.🌮🌮🥖🥖😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Ja pose 2 pose 3 pose 4 store pose 2 pose 3 små poser til leg noen til hva da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gjetter dere riktig da lover Lego nr CC 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Cassidy Tvillingene gjetter pose 2 pose 3 pose 4 store.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter pose 2 pose 3 pose 4 store.👨🦰👩🦰👍👍 Nei dere kan ikke gjette svaret hvis det står da CC da hva blir det for noe da skjønner ☺️👍 riktig svar nå ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Da gjetter Cassidy Tvillingene pose 2 og pose 3 små, vi vil helst ha sånne gjetteleker i PM.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Da gjetter Cassidy Tvillingene pose 2 og pose 3 små, vi vil helst ha sånne gjetteleker i PM.👨🦰👩🦰👍👍 Nå roter dere felt hva blir bygget etter det er ferdig da ikke små poser ikke store poser Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni MR SPEED skrev (Akkurat nå): Nå roter dere felt hva blir bygget etter det er ferdig da ikke små poser ikke store poser Cassidy Tvillingene vil ikke svare på det her i tråden, vi liker best å ha gjetteleker på PM.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vil ikke svare på det her i tråden, vi liker best å ha gjetteleker på PM.😊😊 Se en av trådene hva jeg har skrive denne gang gir null info til dere 2 sorry jeg ga opp nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Cassidy Tvillingene sier bare det som vi mener, vi liker ikke å ha gjetteleker i trådene. Vi liker best å ha gjetteleker på PM.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier bare det som vi mener, vi liker ikke å ha gjetteleker i trådene. Vi liker best å ha gjetteleker på PM.😊😊 Her etter lar dere gjette her ikke pm da stikk ord Lego Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): Gjettelek schmettelek Lekekasse Lekemasse, svarer Cassidy Tvillingene.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier bare det som vi mener, vi liker ikke å ha gjetteleker i trådene. Vi liker best å ha gjetteleker på PM.😊😊 Dere mener ok gir opp da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni MR SPEED skrev (Akkurat nå): Her etter lar dere gjette her ikke pm da stikk ord Lego Cassidy Tvillingene er litt ukomfortable med å ha gjetteleker her i trådene, derfor vil vi helst ha gjetteleker på PM. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni MR SPEED skrev (Akkurat nå): Dere mener ok gir opp da Cassidy Tvillingene sier at vi synes at det er best å ha gjetteleker på PM. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier bare det som vi mener, vi liker ikke å ha gjetteleker i trådene. Vi liker best å ha gjetteleker på PM.😊😊 Jeg liker det her ikke pm nå er dere eggene ok er et hemmelig bygg eller er det 42157 eller er det 75124 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni 4 dager til 7 dager kommer svaret nå men hvis noen spørre kommer mexxxxxxxxi svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå