Maskinfører Skrevet 9. juni Rapporter Del Skrevet 9. juni MR SPEED skrev (22 timer siden): Her blir det haiket må prøve jeg å der stoppa bilen da 😍😍 Haike ja 😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Maskinfører skrev (På 9.6.2024 den 1:19 AM): 😀 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Cassidy Tvillingene er tilbake her etter et strømbrudd som var der vi bor, vi var uten strøm i over en time. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Strømbrudd er kjedelige greier, spesielt hvis man er "avhengig" av internett og ikke har bedre å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): Strømbrudd er kjedelige greier, spesielt hvis man er "avhengig" av internett og ikke har bedre å gjøre. Cassidy Tvillingene er helt enige, vi er ganske sikre på at det var tordenværet som slo ut strømmen hos oss. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Her var det litt torden forrige uke litt utpå natta en gang, det kom noen tordenskrall, men det var kort og forbigående. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): Her var det litt torden forrige uke litt utpå natta en gang, det kom noen tordenskrall, men det var kort og forbigående. Cassidy Tvillingene hadde et tordenskrall som var jævlig nært oss her i natt, det ristet i veggene. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Det var ikke veggristing her, men jeg satt her som vanlig og plutselig hørte jeg det høyeste tordenskrallet jeg noen gang har hørt, kanskje det faktisk ristet litt i veggene for alt jeg vet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni N-4K0 skrev (5 minutter siden): Det var ikke veggristing her, men jeg satt her som vanlig og plutselig hørte jeg det høyeste tordenskrallet jeg noen gang har hørt, kanskje det faktisk ristet litt i veggene for alt jeg vet. Cassidy Tvillingene liker ikke tordenvær, vi er livredde torden.⚡⚡⛈️⛈️😱😱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene liker ikke tordenvær, vi er livredde torden.⚡⚡⛈️⛈️😱😱 Lyn og torden er fasinerende syns jeg. 😃😃 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Lyn og torden er fasinerende syns jeg. 😃😃 Er der du bor purken kjørte i 131 kilometer du att det går kan ikke sjåfører følge farts grensa da for pokker både purken å vanlige folk er ikke rart det oppstår ulykker da 😡 er ikke sint på deg @TheDarkSycamore - SCM https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GyQqK4/politibetjent-tatt-i-131-km-t Endret 10. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni MR SPEED skrev (1 time siden): Er der du bor purken kjørte i 131 kilometer du att det går kan ikke sjåfører følge farts grensa da for pokker både purken å vanlige folk er ikke rart det oppstår ulykker da 😡 er ikke sint på deg @TheDarkSycamore - SCM https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GyQqK4/politibetjent-tatt-i-131-km-t Jah ikke sant, det finnes alltids idioter på veien. 😤😤 Lærer de aldri før uhellet rammer dem. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Thai maten på bilde var ikke noe var bånd i bøtta 👎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni MR SPEED skrev (3 timer siden): Thai maten på bilde var ikke noe var bånd i bøtta 👎 😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (14 timer siden): Lyn og torden er fasinerende syns jeg. 😃😃 Cassidy Tvillingene synes at lyn og torden er drittskummelt vi.⛈️⛈️😱😱 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Jeg har ikke noe imot tordenvær så lenge det ikke blir lynnedslag som kan ødelegge ting. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni N-4K0 skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke noe imot tordenvær så lenge det ikke blir lynnedslag som kan ødelegge ting. Cassidy Tvillingene har vært redde for lyn og torden siden vi var barn.👦👧⛈️⛈️😱😱 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Jeg var mørkredd før, men nå trenger jeg (helst) fullstendig mørke for å få sove. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni N-4K0 skrev (5 minutter siden): Jeg var mørkredd før, men nå trenger jeg (helst) fullstendig mørke for å få sove. Cassidy Tvillingene var også mørkredde da vi var barn, men det har vi overvunnet nå.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå