TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er umulig å unngå gjentagelser når man poster mye i de samme trådene. Hvorfor syns dere at det er umulig, når de fleste fint klarer det med ingen problem? 🤔🤔 Så klart, i denne tråden kan man jo poste hva som helst. Men og gjenta det samme igjen og igjen, er som og spame. 😒😒 Endret 4. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Hvorfor syns dere at det er umulig, når de fleste fint klarer det med ingen problem? 🤔🤔 Så klart, i denne tråden kan man jo poste hva som helst. Men og gjenta det samme igjen og igjen, er som og spame. 😒😒 Cassidy Tvillingene sier bare meningene våre akkurat som du sier meningen din.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene sier bare meningene våre akkurat som du sier meningen din.😊😊 Jeg klarer bare ikke og skjønne meg på den meningen deres. 🤔🙄 Jeg poster bare skjeldnere og skjeldere i de trådene som er ment for mye mer en bare en ting, hvis det postes konstant det samme i de trådene. 😑😑 Endret 4. juni av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Jeg klarer bare ikke og skjønne meg på den meningen deres. 🤔🙄 Jeg poster bare skjeldnere og skjeldere i de trådene som er ment for mye mer en bare en ting, hvis det postes konstant det samme i de trådene. 😑😑 Da er det kanskje best at Cassidy Tvillingene holder oss til å bare poste i trådene våre og i chattetrådene da.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Da er det kanskje best at Cassidy Tvillingene holder oss til å bare poste i trådene våre og i chattetrådene da.😊😊 Jeg har aldri sagt at dere skal slutte og poste i denne leken. 🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Jeg har aldri sagt at dere skal slutte og poste i denne leken. 🙃🙃 Cassidy Tvillingene kommer ikke til å slutte å poste i noen tråder, vi poster i de trådene som vi vil poste i.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni SprengeMobil skrev (8 minutter siden): Nu blev jag svensk! Cassidy Tvillingene sier Grattis!! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ser at @SprengeMobil er Svensk for en dag. 🇸🇪🇸🇪 Endret 6. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Cassidy Tvillingene har akkurat drukket hver vår kopp med Cappuccino nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni N-4K0 skrev (1 minutt siden): I dag är SprengeMobil SvenskeMobil! Cassidy Tvillingene er IrskeCiaran og IrskeCiara som vi alltid er vi.🍀🍀☘️☘️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni SprengeMobil skrev (16 minutter siden): Nytt profilbilde! Cassidy Tvillingene synes at det nye profilbildet ditt er skikkelig flott. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det nye profilbildet ditt er skikkelig flott. Takker og bukker og neier! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Takker og bukker og neier! Cassidy Tvillingene ser at du tar deg en økt med nattegymnastikk her nå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Dagny har gitt ut nytt album nå nylig! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Cassidy Tvillingene skal skaffe oss det albumet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 4.6.2024 den 1:16 PM): Cassidy Tvillingene synes at det er umulig å unngå gjentagelser når man poster mye i de samme trådene. Enig med DA må ta rolig der fremover må al. Det dessverre stikk ord angsten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå