TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er umulig å unngå gjentagelser når man poster mye i de samme trådene. Hvorfor syns dere at det er umulig, når de fleste fint klarer det med ingen problem? 🤔🤔 Så klart, i denne tråden kan man jo poste hva som helst. Men og gjenta det samme igjen og igjen, er som og spame. 😒😒 Endret 4. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Hvorfor syns dere at det er umulig, når de fleste fint klarer det med ingen problem? 🤔🤔 Så klart, i denne tråden kan man jo poste hva som helst. Men og gjenta det samme igjen og igjen, er som og spame. 😒😒 Cassidy Tvillingene sier bare meningene våre akkurat som du sier meningen din.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene sier bare meningene våre akkurat som du sier meningen din.😊😊 Jeg klarer bare ikke og skjønne meg på den meningen deres. 🤔🙄 Jeg poster bare skjeldnere og skjeldere i de trådene som er ment for mye mer en bare en ting, hvis det postes konstant det samme i de trådene. 😑😑 Endret 4. juni av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Jeg klarer bare ikke og skjønne meg på den meningen deres. 🤔🙄 Jeg poster bare skjeldnere og skjeldere i de trådene som er ment for mye mer en bare en ting, hvis det postes konstant det samme i de trådene. 😑😑 Da er det kanskje best at Cassidy Tvillingene holder oss til å bare poste i trådene våre og i chattetrådene da.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Da er det kanskje best at Cassidy Tvillingene holder oss til å bare poste i trådene våre og i chattetrådene da.😊😊 Jeg har aldri sagt at dere skal slutte og poste i denne leken. 🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Jeg har aldri sagt at dere skal slutte og poste i denne leken. 🙃🙃 Cassidy Tvillingene kommer ikke til å slutte å poste i noen tråder, vi poster i de trådene som vi vil poste i.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni Nu blev jag svensk! 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni SprengeMobil skrev (8 minutter siden): Nu blev jag svensk! Cassidy Tvillingene sier Grattis!! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ser at @SprengeMobil er Svensk for en dag. 🇸🇪🇸🇪 Endret 6. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Cassidy Tvillingene har akkurat drukket hver vår kopp med Cappuccino nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni I dag är SprengeMobil SvenskeMobil! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni N-4K0 skrev (1 minutt siden): I dag är SprengeMobil SvenskeMobil! Cassidy Tvillingene er IrskeCiaran og IrskeCiara som vi alltid er vi.🍀🍀☘️☘️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni SprengeMobil skrev (16 minutter siden): Nytt profilbilde! Cassidy Tvillingene synes at det nye profilbildet ditt er skikkelig flott. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det nye profilbildet ditt er skikkelig flott. Takker og bukker og neier! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Takker og bukker og neier! Cassidy Tvillingene ser at du tar deg en økt med nattegymnastikk her nå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Dagny har gitt ut nytt album nå nylig! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Cassidy Tvillingene skal skaffe oss det albumet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 4.6.2024 den 1:16 PM): Cassidy Tvillingene synes at det er umulig å unngå gjentagelser når man poster mye i de samme trådene. Enig med DA må ta rolig der fremover må al. Det dessverre stikk ord angsten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå