Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai Cassidy Tvillingene er våkne nå.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai Entern skrev (2 minutter siden): Sola skinner ☀️ Cassidy Tvillingene har overskyet og 15 varmegrader her i Bergen i kveld.☁️☁️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai Mobilen min viser 16° varmegrader og gradestokken min ved vinduet viser 21° varmegrader. 🥵🥵🥵 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Mobilen min viser 16° varmegrader og gradestokken min ved vinduet viser 21° varmegrader. 🥵🥵🥵 Cassidy Tvillingene synes at 15 varmegrader og overskyet som vi har i Bergen nå er perfekt temperatur. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at 15 varmegrader og overskyet som vi har i Bergen nå er perfekt temperatur. Det er jeg helt enig i 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai Entern skrev (2 minutter siden): Det er jeg helt enig i 👍👍 Cassidy Tvillingene liker godt 15 varmegrader, for da er det ikke for varmt og det er ikke for kaldt.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker godt 15 varmegrader, for da er det ikke for varmt og det er ikke for kaldt.👨🦰👩🦰👍👍 Det synes jeg også 😀👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai Entern skrev (2 minutter siden): Det synes jeg også 😀👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni (endret) Der var Stellar Blade rundet. 🤗🤗 Herre gud for et rå kult spill det der. Nå er det new game+ sin tur. 🥰🥰😎 Endret 1. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Rart, men det finnes ikke vind ute i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (10 minutter siden): Rart, men det finnes ikke vind ute i dag. Vifta mi Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (3 timer siden): Rart, men det finnes ikke vind ute i dag. Du får skifte brukernavn til Viftepott (må ikke forveksles med bruker Viftekopp), så kanskje du får mer vind Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Cassidy Tvillingene sier godlørdagskveld til dere alle sammen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 timer siden): Cassidy Tvillingene sier godlørdagskveld til dere alle sammen.♥️♥️ yeah MICK JAGGER YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH BRA DA 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Mr-$ y'er vendig her inne nå. 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Mr-$ y'er vendig her inne nå. 🥴🥴🥴 C'mon And Love Me er en kiss sang trykk C'mon And Love Me Endret 2. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Speed KISSer og Stoneser så det rocker løs! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni MR SPEED skrev (4 timer siden): yeah MICK JAGGER YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH BRA DA Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene. N-4K0 skrev (49 minutter siden): Speed KISSer og Stoneser så det rocker løs! Street Fighting Man 00:01:07 Let's Spend the Night Together 00:05:11 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå