Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Cassidy Tvillingene er våkne nå.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Entern skrev (2 minutter siden): Sola skinner ☀️ Cassidy Tvillingene har overskyet og 15 varmegrader her i Bergen i kveld.☁️☁️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Mobilen min viser 16° varmegrader og gradestokken min ved vinduet viser 21° varmegrader. 🥵🥵🥵 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Mobilen min viser 16° varmegrader og gradestokken min ved vinduet viser 21° varmegrader. 🥵🥵🥵 Cassidy Tvillingene synes at 15 varmegrader og overskyet som vi har i Bergen nå er perfekt temperatur. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at 15 varmegrader og overskyet som vi har i Bergen nå er perfekt temperatur. Det er jeg helt enig i 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Entern skrev (2 minutter siden): Det er jeg helt enig i 👍👍 Cassidy Tvillingene liker godt 15 varmegrader, for da er det ikke for varmt og det er ikke for kaldt.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker godt 15 varmegrader, for da er det ikke for varmt og det er ikke for kaldt.👨🦰👩🦰👍👍 Det synes jeg også 😀👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Entern skrev (2 minutter siden): Det synes jeg også 😀👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni (endret) Der var Stellar Blade rundet. 🤗🤗 Herre gud for et rå kult spill det der. Nå er det new game+ sin tur. 🥰🥰😎 Endret 1. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Rart, men det finnes ikke vind ute i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (10 minutter siden): Rart, men det finnes ikke vind ute i dag. Vifta mi Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (3 timer siden): Rart, men det finnes ikke vind ute i dag. Du får skifte brukernavn til Viftepott (må ikke forveksles med bruker Viftekopp), så kanskje du får mer vind Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Cassidy Tvillingene sier godlørdagskveld til dere alle sammen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 timer siden): Cassidy Tvillingene sier godlørdagskveld til dere alle sammen.♥️♥️ yeah MICK JAGGER YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH BRA DA 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Mr-$ y'er vendig her inne nå. 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Mr-$ y'er vendig her inne nå. 🥴🥴🥴 C'mon And Love Me er en kiss sang trykk C'mon And Love Me Endret 2. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Speed KISSer og Stoneser så det rocker løs! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni MR SPEED skrev (4 timer siden): yeah MICK JAGGER YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH BRA DA Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene. N-4K0 skrev (49 minutter siden): Speed KISSer og Stoneser så det rocker løs! Street Fighting Man 00:01:07 Let's Spend the Night Together 00:05:11 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå