Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Syns dere Stellar Blade var et kult spill? 🤗🎮🎮 Ja Cassidy Tvillingene digget spillet. Og vi synes at det var to tøffe og kule jenter i det spillet.🎮🎮🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene digget spillet. Og vi synes at det var to tøffe og kule jenter i det spillet.🎮🎮🥰🥰 Jah, ikke sant. Og ikke minst sexye og hotte jenter. Endret 19. mai av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Jah, ikke sant. Og ikke minst sexye og hotte jenter. Cassidy Tvillingene er helt enige, siden vi begge to er bifile så liker vi både hotte gutter og hotte jenter. Vi er helt enige med deg angående de jentene i spillet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige, siden vi begge to er bifile så liker vi både hotte gutter og hotte jenter. Vi er helt enige med deg angående de jentene i spillet. Skal vi gifte oss CC 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai MR SPEED skrev (Akkurat nå): Skal vi gifte oss CC Cassidy Tvillingene tror ikke på ekteskap, vi vil være frie fugler. Vi sier som i Beatles sangen: Free As A Bird.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror ikke på ekteskap, vi vil være frie fugler. Vi sier som i Beatles sangen: Free As A Bird.♥️♥️♥️♥️ Så klart ekteskap finnes. Ekteskap kan også være befriende. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai (endret) MR SPEED skrev (8 minutter siden): Skal vi gifte oss CC Vi to kan jo gifte oss. 🤪😝😜⛪💍 lol Endret 19. mai av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Så klart ekteskap finnes. Ekteskap kan også være befriende. Men Cassidy Tvillingene ser ikke for oss ekteskap som vår greie, det er bare det.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mai Del Skrevet 20. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (10 timer siden): Så klart ekteskap finnes. Ekteskap kan også være befriende. DS fort må på dass å drite å pisse DS du spiste opp ostepopen min da der var cola din tom vi krangler som gammelt ekte par 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mai Del Skrevet 20. mai Cassidy Tvillingene sier God2.Pinsedag vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. mai Del Skrevet 20. mai Både på torsdag og lørdag når jeg var på butikken skulle jeg se om jeg fant Litago med bursdagskake, men glemte det, så jeg får se etter den denne uka. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mai Del Skrevet 20. mai Cassidy Tvillingene håper alle har en finpinsehelg.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mai Del Skrevet 20. mai (endret) MR SPEED skrev (16 timer siden): DS fort må på dass å drite å pisse DS du spiste opp ostepopen min da der var cola din tom vi krangler som gammelt ekte par Jada gubben min, elsker deg også. 😝🤪😜😛🥴🥴😂🤣😅 Endret 20. mai av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mai Del Skrevet 20. mai Cassidy Tvillingene forstår at det er Love Is In The Air her inne nå vi.😉😉♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai MR SPEED skrev (4 timer siden): Tett i nesa pollen dritt ☹️😊 Hufta, det kan jeg tenke meg ikke er så særlig. 😒😒 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (19 minutter siden): Hufta, det kan jeg tenke meg ikke er så særlig. 😒😒 Må ta laaaaaang pause fra spill vet videoen dine Åsen det på virker meg var inne på ps5 angst samme dag så ps5 blir satt på vent på lang tid måneder nå pause kommer til bake da men nå bedre å Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai Cassidy Tvillingene har akkurat kost oss kaffe nå vi.☕☕ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai MR SPEED skrev (1 time siden): Må ta laaaaaang pause fra spill vet videoen dine Åsen det på virker meg var inne på ps5 angst samme dag så ps5 blir satt på vent på lang tid måneder nå pause kommer til bake da men nå bedre å Det går helt fint det, du følger med så lenge du orker/klarer på streamene mine. Alltids fint med pause uavhengig hvor lang den er. 🙂👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå