Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Entern skrev (3 minutter siden): Jeg og, ubrukelig sted. Cassidy Tvillingene synes ikke at Diskutopia er noe hyggelig forum. Vi føler oss ikke velkomne der.☹️☹️👎👎 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes ikke at Diskutopia er noe hyggelig forum. Vi føler oss ikke velkomne der.☹️☹️👎👎 Ikke jeg heller 🫥 selv om et par tre brukere der virker hyggelige, men de fleste ikke 😑🫥 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Entern skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller 🫥 selv om et par tre brukere der virker hyggelige, men de fleste ikke 😑🫥 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har ikke vært så lenge på Diskutopia, men vi har allerede ført tre brukere opp på ignoreringslisten vår.☹️☹️👎👎 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har ikke vært så lenge på Diskutopia, men vi har allerede ført tre brukere opp på ignoreringslisten vår.☹️☹️👎👎 Ja mange duster der 😑 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Da vet jeg at Diskutopia ikke er noe for meg, takker (Advarsel for å gi likes? What? Hva tror de Liker-knappen er der for, pynt?) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Entern skrev (35 minutter siden): Ja mange duster der 😑 Ja og Cassidy Tvillingene synes at moderatorene der er blant de største dustene på Diskutopia.☹️☹️👎👎 N-4K0 skrev (13 minutter siden): Da vet jeg at Diskutopia ikke er noe for meg, takker (Advarsel for å gi likes? What? Hva tror de Liker-knappen er der for, pynt?) Cassidy Tvillingene er enige, vi vurderer å si farvel til Diskutopia.👎👎 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Har aldri hørt om Diskutopia før for noen dager siden. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Cassidy Tvillingene synes at Diskusjon er det beste forumet vi. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai N-4K0 skrev (13 timer siden): Da vet jeg at Diskutopia ikke er noe for meg, takker (Advarsel for å gi likes? What? Hva tror de Liker-knappen er der for, pynt?) Ja det er helt tullete. 🤪 De har og et sånn system hvor du ser hvem som liker en post. Og ja stedet er ganske kjedelig.👎 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Ja og Cassidy Tvillingene synes at moderatorene der er blant de største dustene på Diskutopia.☹️☹️👎👎 Cassidy Tvillingene er enige, vi vurderer å si farvel til Diskutopia.👎👎 Enig det er et dustete sted.👎 TheDarkSycamore - SCM skrev (13 timer siden): Har aldri hørt om Diskutopia før for noen dager siden. Du har ikke gått glipp av noe 😀 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at Diskusjon er det beste forumet vi. Det synes jeg og 😀 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Jeg bare elsker været som er nå, sol og varme. Føles som sommer, selv om mai er en vårmåned. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Entern skrev (2 timer siden): Ja det er helt tullete. 🤪 De har og et sånn system hvor du ser hvem som liker en post. Og ja stedet er ganske kjedelig.👎 Enig det er et dustete sted.👎 Du har ikke gått glipp av noe 😀 Det synes jeg og 😀 Cassidy Tvillingene er glade for at vi kan være her på Diskusjon sammen med våre forumvenner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at vi kan være her på Diskusjon sammen med våre forumvenner.♥️♥️ Jeg og 😊😊☺️☺️ Det betyr mye for meg 😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Entern skrev (19 timer siden): Diskutopia må være Norges mest idiotiske forum 🥴 Man får advarsel for å gi likes der 🥴🥴🥴🥴🥴🥴 Når man trodde det ikke kunne bli dummere enn Kg… Slutt å skrive der @Entern 🤨 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): Slutt å skrive der @Entern 🤨 Ok 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Entern skrev (3 minutter siden): Jeg og 😊😊☺️☺️ Det betyr mye for meg 😊 Det forstår Cassidy Tvillingene godt, for dere våre forumvenner betyr mye for oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Det forstår Cassidy Tvillingene godt, for dere våre forumvenner betyr mye for oss.♥️♥️ Og dere betyr mye for oss og 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Entern skrev (52 minutter siden): Og dere betyr mye for oss og 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene veldig glade i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har sett meg streame i dag, har jeg rett? ☺️🙃🤔 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har sett meg streame i dag, har jeg rett? ☺️🙃🤔 Cassidy Tvillingene gir deg Full Jackpot der. Du har helt rett.🏆🏆👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir deg Full Jackpot der. Du har helt rett.🏆🏆👍👍 Syns dere Stellar Blade var et kult spill? 🤗🎮🎮 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå