Sviskepott Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai I morgen skal jeg sove godt ut, for i kveld vinner norge MGP og jeg vinner toppgevinsten i LOTTO og da trenger jeg søvn for å samle krefter og fylle opp all gleden igjen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Er trøtt som alke da ☹️👎😡 skal bygge å høre videre RS 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Jeg tror at jeg må tenke litt på å få bestilt en frisørtime, så det blir litt orden på helheten der oppe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Våkna opp etter koffein pille bygge videre ❤️❤️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (5 minutter siden): Våkna opp etter koffein pille bygge videre ❤️❤️ Sjekk dette Mr-$. ☺️🤗 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Koser meg nå ja dere vet Mick Jagger Keith Richards Ron Wood vet du ikke hvem de er da tide på trykke på linken 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg tror at jeg må tenke litt på å få bestilt en frisørtime, så det blir litt orden på helheten der oppe. MR SPEED skrev (1 time siden): Koser meg nå ja dere vet Mick Jagger Keith Richards Ron Wood vet du ikke hvem de er da tide på trykke på linken TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Sjekk dette Mr-$. ☺️🤗 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Nå har jeg igjen blitt en av Nattegjengen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai N-4K0 skrev (3 minutter siden): Nå har jeg igjen blitt en av Nattegjengen. Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen tilbake i nattevennenes rekker.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai N-4K0 skrev (1 time siden): The Night's Watch (Game of Thrones) Cassidy Tvillingene har hørt om serien, men vi har aldri fulgt med på den.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) tar det lunkt fra "Hvilken sang hører du på nå" leken. Endret 12. mai av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) tar det lunkt fra Hvilken sang hører du nå leken. Platespilleren til Cassidy Tvillingene må hvile litt, så derfor har vi en liten Siesta fra den tråden frem til i kveld.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai CC bryr seg om en død ting. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): CC bryr seg om en død ting. 🥴🥴🥴 Platespilleren er nesten som en religion for Cassidy Tvillingene, så den bryr vi oss mega mye om.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai De ser den som en religiongudinne. ✡️🕎☮️ 🙃🙃 Vær forsiktig at den ikke havner i gale hender. 😝🤪😛😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): De ser den som en religiongudinne. ✡️🕎☮️ 🙃🙃 Vær forsiktig at den ikke havner i gale hender. 😝🤪😛😜 Cassidy Tvillingene skal huske på det.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Fjas, tull og fjotteri er den eneste religionen jeg trenger, men jeg digger selvsagt også musikk Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai N-4K0 skrev (30 minutter siden): Fjas, tull og fjotteri er den eneste religionen jeg trenger, men jeg digger selvsagt også musikk Hvis Cassidy Tvillingene hadde vært religiøse, så hadde The Beatles vært religionen vår.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Trance hadde vært min musikkreligion ❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå