MR SPEED Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai One, two One, two, three, go Don't get angry with me I never caused you no pain I won't be angry with you But I can't see straight (yeah) It hasn't rained for a month, the river's run dry We haven't made love and I wanna know why Why you angry me? Why you angry? Please just forget about me Cancel out my name Please never write to me I love you just the same I hear a melody ringing in my brain Just keep the memories Don't have to be ashamed Don't get angry with me I'm in a desperate state I'm not angry with you Don't you spit in my face The wolf's at the door with the teeth and the claws My mouth's getting sore, I can't take anymore Why you angry with me? Why you angry? Voices keep echoing Calling out my name Hear the rain keep beating On my window pane I hear a melody ringing in my brain You can keep the memories Don't have to be ashamed Don't get angry with me Angry Angry Yeah, yeah (angry, don't be angry with me) If we go separate ways (Angry) yeah, don't get angry with me Let's go out in a blaze yeah Don't you spite in my face (Angry) oh Don't get angry with me Don't get, don't get (Angry, don't be angry with me) I'm still taking the pills and I'm off to Brazil (Angry, don't be angry with me) Please, don't be angry with me (angry, don't be angry with me) Come on Don't, don't, don't, no, no-no-no-no-no (angry, don't be angry with me) Hey 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Cassidy Tvillingene sier: Godkristihimmelfartsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Jeg var ikke engang klar over at det er "himmelspretten" i dag før jeg var innom noen tråder her tidligere, men god sprett! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai N-4K0 skrev (20 minutter siden): Jeg var ikke engang klar over at det er "himmelspretten" i dag før jeg var innom noen tråder her tidligere, men god sprett! Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godsprett.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Jeg har ikke spruttet et eneste sted i dag. Bare tatt alt med ro og hvilt. Det gjorde godt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Sviskepott skrev (21 minutter siden): Jeg har ikke spruttet et eneste sted i dag. Bare tatt alt med ro og hvilt. Det gjorde godt. Cassidy Tvillingene har også slappet av og tatt det med ro i dag vi. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Jeg trives i jobben min, både med kolleger og arbeidsoppgaver. Det er en allsidig jobb jeg har og ingen dager er like. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Cassidy Tvillingene skal handle inn til helgen i morgen vi.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Øre proppene virket topp med ROLLING STONES 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Nå begynner jeg og bli morgengretten og sur på meg selv pga jeg har fått lite søvn de siste dagene, 4 til 5 timers søvn. 😔😮💨🥴 Det er faktisk skjeldent jeg faktisk blir morgengretten. ☺️☺️ Når det forekommer da skylles det av lite søvn. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (14 minutter siden): Nå begynner jeg og bli morgengretten og sur på meg selv pga jeg har fått lite søvn de siste dagene, 4 til 5 timers søvn. 😔😮💨🥴 Det er faktisk skjeldent jeg faktisk blir morgengretten. ☺️☺️ Når det forekommer da skylles det av lite søvn. Cassidy Tvillingene var ofte morgengretne på grunn av lite søvn da vi gikk på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai MR SPEED skrev (1 time siden): Øre proppene virket topp med ROLLING STONES ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finfredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Jeg bare venter litt til tror jeg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Trippelure skrev (5 timer siden): God morgen godtfolk 🍀☘️🐶🥰 Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg bare venter litt til tror jeg. MR SPEED skrev (1 time siden): Stine da ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere den Finlørdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Endelig fikk jeg til og sove lengere. Sov i 8 timer og et kvarter nå i natt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Cassidy Tvillingene har ikke sovet i 8 timer på et par år vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå