MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april (endret) Etter pizza snakket i natt…. jeg ble sulten da…. da kjøpte jeg en pizza som dere 2 så en pizza til lørdag morgen da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 25. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 timer siden): Cassidy Tvillingene er litt mørbanket i kjeften begge to, etter tannlegebesøket i dag. Men ellers har vi det bra.😊😊 Jeg viste ikke at tannlegen var så voldelig mot pasientens munn. 🥴🥴🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Jeg viste ikke at tannlegen var så voldelig mot pasientens munn. 🥴🥴🤪 Jepp, tannlegen til Cassidy Tvillingene bruker svartkrutt og dynamitt, neida nå kødder vi litt.🤣🤣👍👍 MR SPEED skrev (7 timer siden): Etter pizza snakket i natt…. jeg ble sulten da…. da kjøpte jeg en pizza som dere 2 så en pizza til lørdag morgen da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 25.4.2024 den 7:23 PM): Jepp, tannlegen til Cassidy Tvillingene bruker svartkrutt og dynamitt, neida nå kødder vi litt.🤣🤣👍👍 😋😋🥰🥰 Mente dere nitroglyserin Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april MR SPEED skrev (29 minutter siden): Mente dere nitroglyserin Jepp, det er nok mulig at Cassidy Tvillingene mente det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Nå tar jeg omvendt god morgen. 😴💤💤😴😴💤 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Hulihuttan på Lidingö, som Rolf i serien Radio Gaga nevnte som en eller annen sang. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Cassidy Tvillingene ønsker alle her en finfinlørdag vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Topp lørdag Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Nå begynner det å bli vår og fint 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Puuuu bygget for hardt nå svimle la la skal snu døgn rytmen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Cassidy Tvillingene har hatt fint vårvær her i Bergen også i dag.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april MR SPEED skrev (18 minutter siden): Trøtt nå Cassidy Tvillingene ønsker deg Godnatt vår Gode Venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en godsøndag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Helt enig, det håper jeg også 😃🍀☘️🥳 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Lettsaltet/røkt svineknoke stekt i ovn med poteter og gulrøtter er skikkelig god middag 😋 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april N-4K0 skrev (1 time siden): Lettsaltet/røkt svineknoke stekt i ovn med poteter og gulrøtter er skikkelig god middag 😋 Ja det høres helt nydelig ut ❤️ Svineknoke er noe av det beste jeg vet ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå