Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene bruker meditasjon når vi vil ha virkelighetsflukt.😊😊 Ja det er det allerbeste, og jeg mediterer endel selv 😃 Men nå har jeg egentlig hatt det litt tungt i noen mnd og trengte bare å føle litt anstand til alt dritten jeg bærer på. Så endte med å gå på polet og kjøpe meg en 0,35 l med Jäger, er ikke halvveis i den engang, men har endelig klart å danse... og det har jeg ikke gjort siden nyttår 🕺🐶🥰🥳 Elsker å danse 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Ja det er det allerbeste, og jeg mediterer endel selv 😃 Men nå har jeg egentlig hatt det litt tungt i noen mnd og trengte bare å føle litt anstand til alt dritten jeg bærer på. Så endte med å gå på polet og kjøpe meg en 0,35 l med Jäger, er ikke halvveis i den engang, men har endelig klart å danse... og det har jeg ikke gjort siden nyttår 🕺🐶🥰🥳 Elsker å danse 😃 Cassidy Tvillingene danset Riverdance da vi var barn, men vi har ikke danset siden vi var 13 år.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Nei, nå skal jeg legge meg om ikke så lenge. Vil ikke forsove meg igjen til min egen stream. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt kan se for meg hva som bedrives i en slik "strim". Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Cassidy Tvillingene har vært ute i solen i dag vi.☀️☀️🌞🌞 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene har vært ute i solen i dag vi.☀️☀️🌞🌞 Så koselig 😊😊☺️☺️ det har jeg og fattern og 🌞 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Entern skrev (4 timer siden): Så koselig 😊😊☺️☺️ det har jeg og fattern og 🌞 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere også har kost dere ute i solen i dag.☀️☀️🌞🌞 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Jeg skal ut i sola og gå tur i skogen i dag, har allerede gått morgentur 🌞🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april I dag skal jeg vaske opp og gå igjennom krydderskap og skuffer. Det må vaskes og ordnes litt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Cassidy Tvillingene har akkurat kost oss med hver vår Cappuccino nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april (endret) Amaizballs, careful, that is my but. Endret 22. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Entern skrev (19 minutter siden): Trøtt nå Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Cassidy Tvillingene håper at alle har en fin natt, enten dere sover eller er våkne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at alle har en fin natt, enten dere sover eller er våkne.♥️♥️ Det håper jeg og, og at alle har en finfin morgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april (endret) Ser deg nå @Entern Endret 23. april av MR SPEED Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april App app appeti app, papp slapp dapp happ fjapp klapp 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Det blir ingen langtur i dag heller, for jeg har en fysikk som krangler.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå