SprengeMobil Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Nytt album fra Taylor Swift! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Jeg har bestilt to nye spill igjen. 🎮🎮 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Det snør på Lillehammer i dag 🌨️🌨️🌨️😵💫 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Entern skrev (11 timer siden): Er helt lov å sukre teen vettu Jo er sant da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Entern skrev (2 timer siden): Det snør på Lillehammer i dag 🌨️🌨️🌨️😵💫 Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt, vi håper at våren snart kommer tilbake til Lillehammer.😊😊 SprengeMobil skrev (3 timer siden): Nytt album fra Taylor Swift! Cassidy Tvillingene skal skaffe oss det albumet. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt, vi håper at våren snart kommer tilbake til Lillehammer.😊😊 Cassidy Tvillingene skal skaffe oss det albumet. Ja det er litt kaldt og guffent her i dag 🥶 Taylor Swift er en fantastisk musiker og dame men ikke for meg tror jeg, har prøvd å høre på men klikker ikke helt☹️men hører det er bra 🙂 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal skaffe oss det albumet. Jeg har skaffet meg det! On-topic: For en spennende sprintkvalifisering i F1 nylig. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Lekeplassen Tidende er en ypperlig avis som bare sprer sanne ting, gode ting og humoristiske ting. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Sviskepott skrev (13 minutter siden): Lekeplassen Tidende er en ypperlig avis som bare sprer sanne ting, gode ting og humoristiske ting. Det stemmer 100%! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april (endret) Entern skrev (4 timer siden): Det stemmer 100%! Banner @Entern er det her sant eller ikke har jeg hatt navnet her jokingnutria dr love her ????? Endret 19. april av MR SPEED Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Banner MR SPEED for det var før min tid så aner ikke 🫥 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Entern skrev (3 minutter siden): Banner MR SPEED for det var før min tid så aner ikke 🫥 Jo hadde jokingnutria her da begynte her da jeg begynte bli skjente med del folk her er før @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) her hadde jokingnutria da bytta til DR love de i banne trudde var ny bruker da 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Banner MR SPEED for å takke for info 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Entern skrev (7 timer siden): Ja det er litt kaldt og guffent her i dag 🥶 Taylor Swift er en fantastisk musiker og dame men ikke for meg tror jeg, har prøvd å høre på men klikker ikke helt☹️men hører det er bra 🙂 Cassidy Tvillingene har alltid likt musikken til Taylor Swift.😊😊 MR SPEED skrev (1 time siden): Jo hadde jokingnutria her da begynte her da jeg begynte bli skjente med del folk her er før @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) her hadde jokingnutria da bytta til DR love de i banne trudde var ny bruker da SprengeMobil skrev (7 timer siden): Jeg har skaffet meg det! On-topic: For en spennende sprintkvalifisering i F1 nylig. Cassidy Tvillingene skal prøve å skaffe oss det albumet i neste uke. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har alltid likt musikken til Taylor Swift.😊😊 Cassidy Tvillingene skal prøve å skaffe oss det albumet i neste uke. Jeg vil egentlig like Taylor Swift men sliter liksom litt med å komme inn i musikken hennes 🫥😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Entern skrev (10 minutter siden): Jeg vil egentlig like Taylor Swift men sliter liksom litt med å komme inn i musikken hennes 🫥😅 Cassidy Tvillingene tror at vi hadde litt Crush på henne begge to, da vi var yngre tenåringer.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tror at vi hadde litt Crush på henne begge to, da vi var yngre tenåringer.😉😉🥰🥰 Hun er jo veldig pen 😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Altfor lenge siden sist jeg hørte på Opeth 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Entern skrev (1 minutt siden): Hun er jo veldig pen 😊😊🥰🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå