Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Entern skrev (7 timer siden): Jeg har brukt opp likes Cassidy Tvillingene vet hvordan det er, det er skikkelig kjipt. MR SPEED skrev (6 timer siden): Igjen hva dere holder på med da… jeg bruker de aldri opp de da hm @Entern se her sånn skal gjøres bruk Max 1 Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg har aldri brukt opp laiksene mine. Aner ikke hvor mye det dreier seg om i praksis...og evt. hvordan klarer man det? Cassidy Tvillingene var også eksperter på å bruke opp likesene våre før.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra vi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra vi. Må vente å ta bilder nå for mørkt Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Må vente å ta bilder nå for mørkt Cassidy Tvillingene forstår. Vi sier at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår. Vi sier at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😊😊 Venter en Lego pakke etter den kommer bilder Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (5 minutter siden): Venter en Lego pakke etter den kommer bilder Cassidy Tvillingene forstår, og vi gleder oss. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår, og vi gleder oss. Tar lang tid Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Tar lang tid Cassidy Tvillingene tenker at det er sant som det sies: At den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at det er sant som det sies: At den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😊😊 Blir å vente på 3 pakker før bilder alle langt unna Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (4 minutter siden): Blir å vente på 3 pakker før bilder alle langt unna Cassidy Tvillingene har lært oss å bli tålmodige.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Cassidy Tvillingene sier Yeah Yeah Yeah Yeah. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (8 timer siden): Jeanie Jeanie Jeanie @Entern Ja den er fin 😀 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene sier Yeah Yeah Yeah Yeah. Jeg og 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (5 timer siden): Ja den er fin 😀 Jeg og 😀 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin Skjærtorsdag på Lillehammer.😊😊 SprengeMobil skrev (2 timer siden): I'm the Scatman! Cassidy Tvillingene ønsker deg også en fin Skjærtorsdag.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Cassidy Tvillingene er mette og gode nå.😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Det er godt å høre at dere ikke er sultne og vonde 🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Trippelure skrev (21 minutter siden): Det er godt å høre at dere ikke er sultne og vonde 🤪 Vonde er nok aldri Cassidy Tvillingene, men sulte er vi nok om noen timer igjen.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå