Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Entern skrev (2 minutter siden): Og nå skal jeg prøve å sove litt igjen 😅 Det tror Cassidy Tvillingene er en bra ide, siden du skal på jobb om noen timer.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars (endret) Hva galt har jeg gjort hva galt har spist noe er feil kasta opp snøft ok nå ????? Endret 18. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Hva galt har jeg hva galt har spist noe er feil kasta opp snøft ok nå Cassidy Tvillingene er glad for å høre at du er bedre nå.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er glad for å høre at du er bedre nå.♥️♥️ Trur jeg vet ikke spist snop på lenge tenkte må få spist en del snop da ikke så mye da snop Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (3 minutter siden): Trur jeg vet ikke spist snop på lenge tenkte må få spist en del snop da ikke så mye da snop Cassidy Tvillingene har også blitt dårlige når vi har spist gammelt snop. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det tror Cassidy Tvillingene er en bra ide, siden du skal på jobb om noen timer.😉😉 Ja, ellers hadde det blitt en veldig slitsom dag 😅😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Entern skrev (1 minutt siden): Ja, ellers hadde det blitt en veldig slitsom dag 😅😀 Ja det tror nok Cassidy Tvillingene også at det hadde blitt.😉😉🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Ja det tror nok Cassidy Tvillingene også at det hadde blitt.😉😉🤣🤣 Men nå tror jeg det blir en ok dag 😊😊☺️☺️ og håper dere får en finfin dag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Entern skrev (1 minutt siden): Men nå tror jeg det blir en ok dag 😊😊☺️☺️ og håper dere får en finfin dag 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.😊😊 Tusen takk 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): ♥️♥️ https://www.brickfanatics.com/no/lego-carousel-gwp-kan-komme-tilbake-i-2024 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): ♥️♥️ ❤️❤️♥️♥️🥰🥰😍😍🤪🤪👍👍😜😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (2 timer siden): https://www.brickfanatics.com/no/lego-carousel-gwp-kan-komme-tilbake-i-2024 MR SPEED skrev (1 time siden): ❤️❤️♥️♥️🥰🥰😍😍🤪🤪👍👍😜😜 Cassidy Tvillingene ønsker deg en finmandag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Blæh, jeg har altfor mye å gjøre i dag og i morgen formiddag, men ingen energi eller lyst til å gjøre det 😮💨🫤 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (2 timer siden): Blæh, jeg har altfor mye å gjøre i dag og i morgen formiddag, men ingen energi eller lyst til å gjøre det 😮💨🫤 Huff da 🥲 Jeg var en tur innom biblioteket etter jobb i dag så nå har jeg 2 tegninger klare til å fargelegges 😅😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (2 timer siden): Blæh, jeg har altfor mye å gjøre i dag og i morgen formiddag, men ingen energi eller lyst til å gjøre det 😮💨🫤 Entern skrev (29 minutter siden): Huff da 🥲 Jeg var en tur innom biblioteket etter jobb i dag så nå har jeg 2 tegninger klare til å fargelegges 😅😀 Cassidy Tvillingene håper at dere har en finmandagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Snøen som kom har regna bort, håper det ikke blir mer hvitt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Cassidy Tvillingene har fått både snøklokker og krokus her i Bergen nå, så nå håper vi at våren er her. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finmandagskveld.♥️♥️ Det har jeg 😊😊☺️☺️👍👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene har fått både snøklokker og krokus her i Bergen nå, så nå håper vi at våren er her. Så koselig 😊😊☺️☺️🌼🌼 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå