Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Entern skrev (28 minutter siden): Takk det gjør jeg, ser på Kongen Befaler 😀😀😀 Jeg vet du liker å se på det, så da koser du deg nok 😁 Entern skrev (28 minutter siden): 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Men jeg ble så stappmett, selvom jeg ga bort en stor spiseskje til valpen 😂 Han har ikke smakt det før, eller vist interesse for det når jeg har kokt det selv. Men denne gangen var det voldsom tigging og flere misfornøyde "Hhhhmmmmmmm"-lyder, tilslutt ble han furt og gikk og la seg i furtekroken sin 🤣🤣🤣 Så jeg måtte bare gi han den siste skjeen 😁🐶🥰 håper bare han ikke blir kvalm og kaster opp sånn som i går 🤞😂 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg og valpen.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 dere får klemmer tilbake fra meg og hoppende susser fra valpen 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg vet du liker å se på det, så da koser du deg nok 😁 Men jeg ble så stappmett, selvom jeg ga bort en stor spiseskje til valpen 😂 Han har ikke smakt det før, eller vist interesse for det når jeg har kokt det selv. Men denne gangen var det voldsom tigging og flere misfornøyde "Hhhhmmmmmmm"-lyder, tilslutt ble han furt og gikk og la seg i furtekroken sin 🤣🤣🤣 Så jeg måtte bare gi han den siste skjeen 😁🐶🥰 håper bare han ikke blir kvalm og kaster opp sånn som i går 🤞😂 Ja koser meg 😀 Godt å bli stappmett da 😊 ja håper det går bra med magen hans 🐶😆 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Entern skrev (1 minutt siden): Ja koser meg 😀 Godt å bli stappmett da 😊 ja håper det går bra med magen hans 🐶😆 Ja, det er en ganske digg og samtidig slitsom følelse 😋😮💨😁 Han var jo frisk og rask både før og etter oppkasten i går. Det er ganske vanlig at valper kaster opp, og så lenge allmenntilstanden ellers er bra så er det ikke noe farlig 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, det er en ganske digg og samtidig slitsom følelse 😋😮💨😁 Han var jo frisk og rask både før og etter oppkasten i går. Det er ganske vanlig at valper kaster opp, og så lenge allmenntilstanden ellers er bra så er det ikke noe farlig 🐶🥰 Så bra 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Hvis jeg plutselig blir borte nå, så er det bare fordi jeg ble så veldig mett. Pleier ofte å bli trøtt og sovne etter å ha spist så masse rømmegrøt 😋🤤😴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (30 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 dere får klemmer tilbake fra meg og hoppende susser fra valpen 🐶🥰 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.♥️♥️ 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): 🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Nå er det Sigrid i spilleren hos meg. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Nå er det straks natta her hos meg, så håper alle får en god natt og sove godt når dere legger dere🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars (endret) Cassidy Tvillingene Digger Sigrid. Og vi ønsker deg og valpen en Godnatt vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Endret 8. mars av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Jeg ønsker også @Trippelure en riktig god natt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å si godnatt til våre forumvenner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Skal @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) følge ofte med på samfunnet mitt nå? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Skal @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) følge ofte med på samfunnet mitt nå? Cassidy Tvillingene titter innom samfunnet ditt nå og da. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) titter innom samfunnet mitt ny og ned. 😉👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene Digger Sigrid. Og vi ønsker deg og valpen en Godnatt vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 SprengeMobil skrev (9 timer siden): Jeg ønsker også @Trippelure en riktig god natt. Tusen❤️takk😊 Og jeg ønsker dere en fin fredag og god søvn for de som sover eller snart skal sove 😉🍀☘️🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å si godnatt til våre forumvenner. Ja, men det hender jeg bare sovner før jeg rekker det 🤣🤤😴 God fredag til alle som leser, nå er det snart hælja 🍀☘️🥳🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) titter innom samfunnet mitt ny og ned. 😉👍👍 Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk😊 Og jeg ønsker dere en fin fredag og god søvn for de som sover eller snart skal sove 😉🍀☘️🐶🥰 Ja, men det hender jeg bare sovner før jeg rekker det 🤣🤤😴 God fredag til alle som leser, nå er det snart hælja 🍀☘️🥳🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå