Entern Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Snille tvillinger 😊😊☺️☺️ snillinger 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Entern skrev (Akkurat nå): Snille tvillinger 😊😊☺️☺️ snillinger 🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker på våre forumvenner.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (47 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Endret 5. mars av MR SPEED 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars En hjertelig plass å komme inn i og det er hyggelig på en trøtt morgenkvist. Dere ER noen snillinger alle sammen. ❤️ 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Sviskepott skrev (1 time siden): En hjertelig plass å komme inn i og det er hyggelig på en trøtt morgenkvist. Dere ER noen snillinger alle sammen. ❤️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Sviskepott skrev (2 timer siden): En hjertelig plass å komme inn i og det er hyggelig på en trøtt morgenkvist. Dere ER noen snillinger alle sammen. ❤️ Du er en snill dame og fortjener snillhet i retur 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars God onsdag alle sammen 😊 Håper alle har det bra og gleder seg over å være midtveis i uka 🍀☘️🐶🥰 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars MR SPEED skrev (2 timer siden): 🌹🌹♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Trippelure skrev (5 minutter siden): God onsdag alle sammen 😊 Håper alle har det bra og gleder seg over å være midtveis i uka 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har savnet deg her. Vi håper at du og valpen har det fint.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars I dag skal jeg til city en tur. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Cassidy Tvillingene skal spise sushi nå vi.🍣🍣😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har savnet deg her. Vi håper at du og valpen har det fint.♥️♥️ Ja, jeg så det, begynnte å savne dere også 🐶🥰 Trengte en digital-skjerm-pause, og så ble jeg litt dårlig av å ha vært litt tynnkledd ute. Så har bare slappet av de siste dagene og prøver å bli frisk 😁 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal spise sushi nå vi.🍣🍣😋😋 Håper dere koser dere med maten 🍀☘️😉 TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): I dag skal jeg til city en tur. Góða ferð í borgina 😁 1 1 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Guess who's back Back again Tripp is back Tell a friend Velkommen tilbake @Trippelure, du har vært savnet 😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Du er en snill dame og fortjener snillhet i retur Tusen takk for snillhet mot dame i sin beste alder. Jeg skal klippe den ut og henge den i glass og ramme på veggen min her. Trippelure skrev (47 minutter siden): God onsdag alle sammen 😊 Håper alle har det bra og gleder seg over å være midtveis i uka 🍀☘️🐶🥰 Det er alltid godt. Hva skulle vi ha gjort hvis dagene bare var en rekke bortover med tall som het noe, men vi ikke hadde helga og ukene som går rundt i ring? Jeg ser i alle fall på ei uke som en lukket ring. En mnd blir en bolk med fire rundinger i seg og selve året er en STOR ring. TheDarkSycamore - SCM skrev (37 minutter siden): I dag skal jeg til city en tur. Aner jeg en liten handlelyst i de ordene der? 😃 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal spise sushi nå vi.🍣🍣😋😋 Lykke til. 🤗 Trippelure skrev (27 minutter siden): Trengte en digital-skjerm-pause, og så ble jeg litt dårlig av å ha vært litt tynnkledd ute. Så har bare slappet av de siste dagene og prøver å bli frisk Det går opp og det går ned. Sånn er livet og dermed er vel alt i rute da. God bedring til deg og hils lille vennen din. 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Sviskepott skrev (1 minutt siden): Det er alltid godt. Hva skulle vi ha gjort hvis dagene bare var en rekke bortover med tall som het noe, men vi ikke hadde helga og ukene som går rundt i ring? Jeg ser i alle fall på ei uke som en lukket ring. En mnd blir en bolk med fire rundinger i seg og selve året er en STOR ring. Det går opp og det går ned. Sånn er livet og dermed er vel alt i rute da. God bedring til deg og hils lille vennen din. Så gøy, jeg visualiserer også tiden på den måten 😆 Tusen❤️takk for det, er bedre nå, men litt hodepine og surkling i lungene fremdeles. Lillevennen tar i mot alle hilsner med entusiastiske, hoppende suss og håper du har en strålende flott dag 🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars N-4K0 skrev (5 minutter siden): Guess who's back Back again Tripp is back Tell a friend Velkommen tilbake @Trippelure, du har vært savnet 😊 Tusen❤️takk, begynnte å savne dere også 🐶🥰 Men håper dere har klart dere noenlunde bra uten meg da 😁 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Lillevennen tar i mot alle hilsner med entusiastiske, hoppende suss og håper du har en strålende flott dag 🤣🐶🥰 Jeg liker hoppende hund med hoppende susser og logrende hale og vil aldri dytte en slik venn ned for å ikke få hår eller støv eller annet på mine klær. Hundekontakt og glede betyr mer for meg enn plettfrie klær. Håper å bli kjent med mange hunder i mitt neste liv. Andre hyggelige dyr også. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Sviskepott skrev (1 minutt siden): Jeg liker hoppende hund med hoppende susser og logrende hale og vil aldri dytte en slik venn ned for å ikke få hår eller støv eller annet på mine klær. Hundekontakt og glede betyr mer for meg enn plettfrie klær. Håper å bli kjent med mange hunder i mitt neste liv. Andre hyggelige dyr også. Ja, er ganske enig med deg der 🐶🥰 Men som hundeeier er han mitt ansvar og mange liker ikke sånn hoppende entusiasme, noen blir redde også 😟 Så jeg prøver å dressere han til å ikke hoppe sånn, men han er så glad i ALLE og vil gjerne hilse. Og så føler jeg at jeg dreper sjelen hans litt hver gang jeg nekter han det og holder han igjen 😔 Det er ikke bare bare å ha en valp og alle hensyn man må ta. Han har heldigvis roet seg såpass at han ikke hopper på absolutt alle vi går forbi 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars (endret) Sviskepott skrev (1 time siden): Aner jeg en liten handlelyst i de ordene der? 😃 Det trenger ikke bety det. 🙃🙃 Var kun innom Hjerterom og spiste middag, dem serverte lapskaus. Også møtte jeg noen kjente fjes der. 😃 Også var jeg en snartur innom platebutikken Puskass, for og høre om de har funnet det jeg ville ha, det hadde de ikke. 💽🎧 Endret 6. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå