Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Kjøpte den på meny Cassidy Tvillingene handler bare av og til på Meny. Vi handler mest på Rema 1000 og på Kiwi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Si i fra hvis du har kjøpt den da @Sviskepott da 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Cassidy Tvillingene har kjøpt Cheez Ballz i dag vi.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Entern skrev (3 minutter siden): Jeg har kjøpt potetgull 🟡🟡🟡🟡 Cassidy Tvillingene har både kjøpt og spist potetgull i dag vi.🟡🟡😋😋😉😉🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene har både kjøpt og spist potetgull i dag vi.🟡🟡😋😋😉😉🤣🤣 Hurra hurra Alltid godt med potetgull 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Entern skrev (9 minutter siden): Hurra hurra Alltid godt med potetgull Cassidy Tvillingene er helt enige.🟡🟡😋😋♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Noe nytt potetgull dere elller er bare det gode gamle potet gullet da Eller er det her NYE 100%nytt da @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @N-4K0 @Sviskepott @Trippelure @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Maskinfører @Onkel_Stewart @Ænema @Valkyrje. 2 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Cassidy Tvillingene har smakt de alle tre, de er gode. Med vi likte best den Sørlandschipsen med smak av Karamellisert Rødløk & Eddik.😋😋 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar MR SPEED skrev (14 minutter siden): Noe nytt potetgull dere elller er bare det gode gamle potet gullet da Eller er det her NYE 100%nytt da @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @N-4K0 @Sviskepott @Trippelure @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Maskinfører @Onkel_Stewart @Ænema @Valkyrje. Håper du forteller om de er gode eller ikke Den med rødløk og eddik og den med trøffel ser gode ut Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene har smakt de alle tre, de er gode. Med vi likte best den Sørlandschipsen med smak av Karamellisert Rødløk & Eddik.😋😋 Da vil jeg og prøve den ved første anledning 😊😊👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene har smakt de alle tre, de er gode. Med vi likte best den Sørlandschipsen med smak av Karamellisert Rødløk & Eddik.😋😋 Har de men kan ikke spise alle 3 blir for mye spist Osteringer Cheddar&Chili 140g Maarud 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Entern skrev (2 minutter siden): Håper du forteller om de er gode eller ikke Den med rødløk og eddik og den med trøffel ser gode ut Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Entern skrev (2 minutter siden): Da vil jeg og prøve den ved første anledning 😊😊👍👍 Du kan glede deg, Cassidy Tvillingene kan bekrefte at de er Digg.😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Du kan glede deg, Cassidy Tvillingene kan bekrefte at de er Digg.😋😋 Da gleder jeg meg til å prøve dem 😋😋 Potetgull med eddik er kjempegodt 😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Har de men kan ikke spise alle 3 blir for mye spist Osteringer Cheddar&Chili 140g Maarud Cassidy Tvillingene vet, vi bare elsker de osteringene.⭕⭕😋😋♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet, vi bare elsker de osteringene.⭕⭕😋😋♥️♥️ Smakt de Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Entern skrev (Akkurat nå): Da gleder jeg meg til å prøve dem 😋😋 Potetgull med eddik er kjempegodt 😋😋 Ja Cassidy Tvillingene liker godt det potetgullet med Salt & Vingar.🟡🟡😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Smakt de Ja Cassidy Tvillingene kjøpte mange av de i sommer, vi elsker de.⭕⭕😋😋♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene liker godt det potetgullet med Salt & Vingar.🟡🟡😋😋 Jeg og 😋😋😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og 😋😋😊😊 Bra, Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig digg potetgull.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå