Entern Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin torsdag.🥰🥰 Trippelure skrev (8 timer siden): Tusen❤️takk, jeg er helt enig og ønsker også alle sammen en finfin torsdag 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk, håper dere også har en finfin torsdag 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Entern skrev (42 minutter siden): Tusen takk, håper dere også har en finfin torsdag Tusen❤️takk 😃 Jeg er litt slapp og giddalaus i dag, men ellers er det finfint her i stua 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (42 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Jeg er litt slapp og giddalaus i dag, men ellers er det finfint her i stua 🐶🥰 Jeg har også en fin dag 😄😄😄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (9 timer siden): Tusen❤️takk, jeg er helt enig og ønsker også alle sammen en finfin torsdag 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en fin torsdagskveld.🥰🥰🐶🐶 MR SPEED skrev (6 timer siden): Bygge bygge med ROLLING STONES ❤️ 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Entern skrev (1 time siden): Tusen takk, håper dere også har en finfin torsdag Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin torsdagskveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Entern skrev (13 minutter siden): Jeg har også en fin dag 😄😄😄 Det er fint å høre 🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en fin torsdagskveld.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar YEAH YEAH GOOD musikk ROLLING STONES ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin torsdagskveld.🥰🥰 Trippelure skrev (5 minutter siden): Det er fint å høre 🐶🥰 Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk alle tre 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (5 minutter siden): Det er fint å høre 🐶🥰 Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️🐶🥰 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på dere.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk alle tre 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar MR SPEED skrev (4 minutter siden): YEAH YEAH GOOD musikk ROLLING STONES ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene Megadigger Rolling Stones.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar "Det er bare rock`n roll, men jeg liker det!" 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Sviskepott skrev (3 minutter siden): "Det er bare rock`n roll, men jeg liker det!" Cassidy Tvillingene Digger Rock and Roll, vi er en skikkelig Rockegutt og en skikkelig Rockejente.👨🦰👩🦰🤘🤘🤘🤘 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Jeg også. Ei skikkelig RockeSviske! 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Jeg også. Ei skikkelig RockeSviske! Er en rockesviske en slags power ballad? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Jeg også. Ei skikkelig RockeSviske! Cassidy Tvillingene synes at det burde vært en menneskerettighet å få høre på skikkelig Rock and Roll hver dag.🤘🤘🤘🤘 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Entern skrev (2 minutter siden): Er en rockesviske en slags power ballad? Ja det tenkte Cassidy Tvillingene også vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Entern skrev (33 minutter siden): Tusen takk alle tre Bare hyggelig 🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på dere.🥰🥰🐶🐶 Og vi tenker på dere 🐶🥰 Sviskepott skrev (12 minutter siden): Jeg også. Ei skikkelig RockeSviske! Jeg digger rock og svisker, så jeg digger RockeSvisken også 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det burde vært en menneskerettighet å få høre på skikkelig Rock and Roll hver dag.🤘🤘🤘🤘 Men det kunne fort blitt tortur for de som ikke liker rock, stakkars dem da. Men det er allerede synd på de fordi de ikke har oppdaget gleden ved rockemusikk 🤣🤣🤣😎 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå