Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): CHATTER DERE 👍👍 @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Jepp, Cassidy Tvillingene har blitt Chattegutten og Chattejenten vi.😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (55 minutter siden): CHATTER DERE 👍👍 @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Jada 😁 jeg kom bare på at jeg nesten ikke har spist i dag, så måtte lage meg litt mat 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Jada 😁 jeg kom bare på at jeg nesten ikke har spist i dag, så måtte lage meg litt mat 😋 Cassidy Tvillingene skjønner den, for det er viktig og godt å spise.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene skjønner den, for det er viktig og godt å spise.😋😋🥰🥰 Ja, jeg lagde meg "Hurtig mac'n cheese" 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, jeg lagde meg "Hurtig mac'n cheese" 😋 Cassidy Tvillingene liker veldig godt Biff & Makaroni, men vi spiser det ikke så ofte siden det er så dyrt med biff.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker veldig godt Biff & Makaroni, men vi spiser det ikke så ofte siden det er så dyrt med biff.😋😋 Jeg syns omtrent alt er dyrt for tiden 😣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg syns omtrent alt er dyrt for tiden 😣 Ja det kan Cassidy Tvillingene si oss helt enige med deg i. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja det kan Cassidy Tvillingene si oss helt enige med deg i. Enighetsgjengen 😁🥳🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Enighetsgjengen 😁🥳🤣 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 😁🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (31 minutter siden): 😁🐶🥰🥳 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Jeg ble så mett, føler meg fortsatt stappmett 😳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Cassidy Tvillingene vet hvordan det føles. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Nå ble jeg veldig trøtt plutselig 🤤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Cassidy Tvillingene opplever også av og til å gå fra å være lysvåkne til daudtrøtte på få minutter. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Jada kroppen min, du skal få lov til å sove snart. 😴💤💤😴😴💤 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin torsdag.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin torsdag.🥰🥰 Tusen❤️takk, jeg er helt enig og ønsker også alle sammen en finfin torsdag 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Bygge bygge med ROLLING STONES ❤️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Der var kroppen min fornøyd. 😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå