MR SPEED Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut vi. Kommer aldri kjøpe det da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar MR SPEED skrev (7 minutter siden): Kommer aldri kjøpe det da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Det forstår Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det forstår Cassidy Tvillingene. https://www.seher.no/kongelig/her-er-kongen-tilbake-pa-jobb/80926877 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): https://www.seher.no/kongelig/her-er-kongen-tilbake-pa-jobb/80926877 Cassidy Tvillingene visste ikke at kongen hadde vært sykemeldt vi. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden): Cassidy Tvillingene visste ikke at kongen hadde vært sykemeldt vi. Sorry der cc @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) han er på bedringens vei nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar MR SPEED skrev (26 minutter siden): Sorry der cc @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) han er på bedringens vei nå Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Góðan dagin @Trippelure. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Þakka þér fyrir @TheDarkSycamore - SCM 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar (endret) Trippelure skrev (27 minutter siden): Þakka þér fyrir @TheDarkSycamore - SCM 🐶🥰 Þu talar íslandkur, eða notaðirðu google translate? 🤔 Verði þér að góðu. 😃😃 Þá mun Mr Speed líklega koma inn og segja Hææææ! 😂😂 Endret 6. februar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Þu talar íslandkur, eða notaðirðu google translate? 🤔 Verði þér að góðu. 😃😃 Ég notaði google þýðingu 🤪😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Ég notaði google þýðingu 🤪😁🐶🥰 Hérna líka. 😏 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): Þu talar íslandkur, eða notaðirðu google translate? 🤔 Verði þér að góðu. 😃😃 Þá mun Mr Speed líklega koma inn og segja Hææææ! 😂😂 🤣🤣🤣 Ég skil töluvert án þess að nota google þýðingu 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Hérna líka. 😏 🤣🤣🤣😁 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar (endret) Faktisk så klarer jeg og skrive noen få ord på Islandsk med uten bruk av google oversetteren. Forstår også litt islandsk, de enkleste ordene. 😃😃 Endret 6. februar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Jeg også 😊 Men jeg syns uttalen til tider er veldig vanskelig, lettere å forstå det skriftlig 😆 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar (endret) Trippelure skrev (8 minutter siden): Jeg også 😊 Men jeg syns uttalen til tider er veldig vanskelig, lettere å forstå det skriftlig 😆 Jeg kan se det, selv om det språket ikke er helt lik dansk. Det er faktisk mye logikk i språket islandsk. Klarer man og klekke logikken i islandsk, så vil man faktisk klare og forstå det språket sånn någelunde godt. 😃 Endret 6. februar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Jeg kan se det, selv om det språket ikke er helt lik dansk. Det er faktisk mye logikk i språket islandsk. Klarer man og klekke logikken i islandsk, så vil man faktisk klare og forstå det språket sånn någelunde godt. 😃 Alle språk har en logikk, og alt blir lettere å forstå når man knekker den koden 😊 Jeg har lært meg nederlandsk, det var helt jævlig å klare uttalen men når jeg endelig klarte det så kom mye av seg selv. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar @Trippelure Da kan vi to snakke islandsk på islandske nasjonaldagen den 17.juni, for en dag. 🇮🇸🇮🇸🇮🇸 😃😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Ble vekt av en innbilt pipelyd i dag. Pipelyden som mobiltelefonen lager, når den sir i fra når den har lite strøm. Da trudde jeg faktisk at det var lite strøm på den. Når jeg sjekket den da var den på 56% batteri levetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå