Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Men nå må jeg legge meg, desverre. Jeg er så trøtt at jeg nesten sovner i tellingen🤤😴☺️ Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Tusen❤️takk snille dere 🐶🥰 vi håper dere får en fin natt og at dere får sove godt og drømme noe flott når dere legger dere for å sove 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk snille dere 🐶🥰 vi håper dere får en fin natt og at dere får sove godt og drømme noe flott når dere legger dere for å sove 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper også at dere får sove godt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar (endret) Trippelure skrev (59 minutter siden): Dessuten er dette en leketråd og man skal skrive det første man tenker på, og det gjør vi jo, når man leser noe man er enig i, så tenker man jo det først da: Helt enig 😊 Det er IKKE spam! Slapp av skal ikke rapotere dere tatt det helt rollig @Trippelure å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )sorry der Endret 5. februar av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar MR SPEED skrev (14 minutter siden): Slapp av skal ikke rapotere dere tatt det helt rollig @Trippelure å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )sorry der Cassidy Tvillingene mener at telletråder er for å poste og telle i. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Det irske flagget er fint i grønt, hvitt og oransje. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar (endret) Skal ha meg i dag før jeg legger meg om ikke så gruelig lenge. Endret 5. februar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Cassidy Tvillingene har akkurat drukket hver vår cappuccino nå.☕☕ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar BURN her musa kommer melllom 19:00 å 22:00 da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden): Skal ha meg i dag før jeg legger meg om ikke så gruelig lenge. Ha ha ha skjønner kose deg husk lås døra skrive på døra IKKE FORSTYR @TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar MR SPEED skrev (1 time siden): Ha ha ha skjønner kose deg husk lås døra skrive på døra IKKE FORSTYR @TheDarkSycamore - SCM Det trengs ikke og henge opp ikke forstyr skilt. Naboene mine banker skjeldent på min dør. Sørger at leilighetes døra min er alltids låst når jeg bedriver sånt uansett. 😏😏😃 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Det er ikke noe jeg ville opplevd å overraske en nabo i for å si det sånn Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Jeg er kveldsmatsulten og må finne meg litt godmat og litt tv-titting mens jeg tygger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar @Sviskepott var ikke deg ble sint på ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin mandagskveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå