TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar CC ønsker Svis en riktig god natt. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Det er alltid hyggelig å få en godnatthilsen fra folk som vil en vel. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) Nå tar jeg omvendt god morn folkens. 😴💤💤😴😴💤 Snaks i kveld. Endret 30. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Det har vi sikkert, Men Cassidy Tvillingene maser i vei heletiden. Så vi glemmer støtt hva vi har snakket om.🤣🤣🥰🥰 Hva skulle jeg bygge sa det i går da farge Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Sviskepott skrev (1 time siden): Det er alltid hyggelig å få en godnatthilsen fra folk som vil en vel. Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Hva skulle jeg bygge sa det i går da farge Cassidy Tvillingene husker ikke helt, men kan ikke du overraske oss med hva du bygger.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Trippelure @N-4K0 @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Entern @Maskinfører Første moc allså oppskrift ja jeg vet er 100% ny på moc de setta trenger jeg har noen da her noen må kjøpes tarrrrrrrrr tid før bygger da Sett 1 Sett 2 Sett 3 Sett 4 Sett 5 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar MR SPEED skrev (2 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Trippelure @N-4K0 @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Entern @Maskinfører Første moc allså oppskrift ja jeg vet er 100% ny på moc de setta trenger jeg har noen da her noen må kjøpes tarrrrrrrrr tid før bygger da Sett 1 Sett 2 Sett 3 Sett 4 Sett 5 Jøss de var fine 😀😉👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar MR SPEED skrev (3 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Trippelure @N-4K0 @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Entern @Maskinfører Første moc allså oppskrift ja jeg vet er 100% ny på moc de setta trenger jeg har noen da her noen må kjøpes tarrrrrrrrr tid før bygger da Sett 1 Sett 2 Sett 3 Sett 4 Sett 5 Maskinfører skrev (1 time siden): Jøss de var fine 😀😉👍👍 Cassidy Tvillingene synes også at de er fine.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at de er fine.🥰🥰 Ja de er det 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja de er det 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at @MR SPEED er en skikkelig dyktig Legobyggmesterkunstner.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Entern skrev (1 minutt siden): God kveld alle Cassidy Tvillingene håper at du har en fin tirsdagskveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Cassidy Tvillingene ser også det vi. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at du har en fin tirsdagskveld.🥰🥰 Takk😊😊☺️☺️det har jeg og det håper jeg dere også har😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Entern skrev (Akkurat nå): Takk😊😊☺️☺️det har jeg og det håper jeg dere også har😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig fin tirsdagskveld begge to. Og vi er glade for at du har det samme.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig fin tirsdagskveld begge to. Og vi er glade for at du har det samme.🥰🥰 Så fint 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Entern skrev (2 minutter siden): Så fint 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene liker at våre venner har det bra.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker at våre venner har det bra.🥰🥰 Jeg også 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå