Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar På meg høres det ut som om alle i tråden har det fint, det er fint 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene synes også at det er fint.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene liker også den følelsen vi.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar It's nice to be important, but it's more important to be nice! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene synes at dette er sanne og kloke ord. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Mine ord er da DONT USE DROGS NOOO NOOO DONT USE ALKOHOL NOOOO NOOOOO Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar MR SPEED skrev (23 minutter siden): Mine ord er da DONT USE DROGS NOOO NOOO DONT USE ALKOHOL NOOOO NOOOOO Cassidy Tvillingene er helt enige vi. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Det synes Cassidy Tvillingene at er bra.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (1 time siden): It's nice to be important, but it's more important to be nice! Nice is nice, lalaaalalala 🎶🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene støtter lalalalalaingen vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar ....Eg har det bra, har fått ein kaffikopp, shalala Shalalalalalalala, shalala, shalalalalalalala, shalala, shalalalalalalala Eg har det bra, e fornøyd og glad ☕️😊🐶🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar My heart's gonna beat so fast, gonna beat so fast, gonna beat so fast that it might stop! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Cassidy Tvillingene sier Hey Hey Yeah Yeah vi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Tommel opp og glis er bra! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Cassidy Tvillingene er 100% enige. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Nå har jeg ventet på min nye bankkort i nesten to uker nå. Måtte leve på tommgotts og litt av søskenbarnet mitt sine penger i de ukene. 😢😢😢 Fean også vis jeg ikke ser til min nye bankkortet i dag eller frem til torsdag, da får posten høre det. 😡😡😡 Jeg har klagd til banken min DNB om dette, dem sier at den er blidt sendt ut de første virkedagene i januar. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar vært på www.lego.om kjøpt litt ps er bare deler til 42143 ikke lego sett 2 sånne som i bilde 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Nå har jeg ventet på min nye bankkort i nesten to uker nå. Måtte leve på tommgotts og litt av søskenbarnet mitt sine penger i de ukene. 😢😢😢 Fean også vis jeg ikke ser til min nye bankkortet i dag eller frem til torsdag, da får posten høre det. 😡😡😡 Jeg har klagd til banken min DNB om dette, dem sier at den er blidt sendt ut de første virkedagene i januar. bank kort tar tid @TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå