Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): 🐶🥰 🥰🥰 Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Hei alle sammen Nå skal jeg sove litt og så blir det kos og avslapning hele kvelden 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Entern skrev (24 minutter siden): Hei alle sammen Nå skal jeg sove litt og så blir det kos og avslapning hele kvelden Heihei 😊 Håper du får sove godt og drømme no' flott 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (23 minutter siden): Heihei 😊 Håper du får sove godt og drømme no' flott 🍀🐶🥰 Jeg fikk ikke sove 😅 men takk likevel 😊 håper du og valpen har en fin dag 😊🐶🧡 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Entern skrev (16 minutter siden): Jeg fikk ikke sove 😅 men takk likevel 😊 håper du og valpen har en fin dag 😊🐶🧡 Vi har en fin dag 🐶😃 slapper av og koser oss etter en lang og aktiv dag i går 😅 Håper du får en fin dag selvom du ikke fikk sove, og at du i det minste fikk slappet av 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (15 minutter siden): Vi har en fin dag 🐶😃 slapper av og koser oss etter en lang og aktiv dag i går 😅 Håper du får en fin dag selvom du ikke fikk sove, og at du i det minste fikk slappet av 🍀🐶🥰 Så fint😊 jeg har det bra, sitter og tegner og hører podkast mens jeg venter på å se Alle Mot Alle om en times tid 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Entern skrev (12 minutter siden): Så fint😊 jeg har det bra, sitter og tegner og hører podkast mens jeg venter på å se Alle Mot Alle om en times tid 😊 Det høres bra ut, kanskje vi får se flere kunstverk etterhvert 😃 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Tripp, Tripp, har du trippet i dag, Trippelure? 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar (endret) N-4K0 skrev (4 minutter siden): Tripp, Tripp, har du trippet i dag, Trippelure? Ja jeg tripper omkring på føttene mine hver dag jeg, og når valpen våkner skal jeg trippe av gårde herfra 😂🐶🥰 Endret 15. januar av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (20 minutter siden): Det høres bra ut, kanskje vi får se flere kunstverk etterhvert 😃 Det kan godt hende 😊👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja jeg tripper omkring på føttene mine hver dag jeg, og når valpen våkner skal jeg trippe av gårde herfra 😂🐶🥰 Trippelure og Gunnar på trur (Gunnar er bare et påfunnet navn, hihi) 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (4 minutter siden): Trippelure og Gunnar på trur (Gunnar er bare et påfunnet navn, hihi) Gunnar er et bra hundenavn 🐶👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Entern skrev (7 minutter siden): Gunnar er et bra hundenavn 🐶👍 Mamma hadde en gang en hane (mens hun drev småskala med høner og eggsalg) som hun døpte Gunnar Kortfot fordi han hadde et unormalt kort bein 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Begge bestefedrene min het Gunnar, og 🎶Tango for to🎶 var en av favorittlåtene til begge bestemødrene mine 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Entern skrev (2 timer siden): Hei alle sammen Nå skal jeg sove litt og så blir det kos og avslapning hele kvelden Cassidy Tvillingene synes at det høres fint og koselig ut vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (1 time siden): Mamma hadde en gang en hane (mens hun drev småskala med høner og eggsalg) som hun døpte Gunnar Kortfot fordi han hadde et unormalt kort bein Kjempemorsomt 🤣🤣🤣👍 Trippelure skrev (1 time siden): Begge bestefedrene min het Gunnar, og 🎶Tango for to🎶 var en av favorittlåtene til begge bestemødrene mine 😎 Så kult 😊 to av oldefedrene mine het og det samme 😊👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres fint og koselig ut vi.🥰🥰 Kjempekoselig 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Entern skrev (3 minutter siden): Kjempemorsomt 🤣🤣🤣👍 Så kult 😊 to av oldefedrene mine het og det samme 😊👍 Kjempekoselig 😊👍 Cassidy Tvillingene håper at du har en fin mandagskveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at du har en fin mandagskveld.🥰🥰 Det har jeg 😊👍 Det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Entern skrev (Akkurat nå): Det har jeg 😊👍 Det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en fin mandagskveld begge to, og vi er glade for å høre at du også har det.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå