Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Cassidy Tvillingene hører mye på radio vi.👨🦰👩🦰👂👂👂👂📻📻 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Og nå er det ny side på gang. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Jeg hører ikke på radio, bare musikk og lydbøker, og innimellom podcast da, det er jo nesten radio 😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Jeg hørte på den sangen istad. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Det lurer Cassidy Tvillingene også på. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Og Cassidy Tvillingene lurer også fortsatt vi.😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Jeg lurer fortsatt og mer og mer 😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Cassidy Tvillingene er like nysgjerrige om ikke enda mer.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (10 timer siden): Jeg har aldri vunnet, men så har jeg ikke vært her så lenge og skriver mest tull og fjas på lekeplassen 🤣🦧 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Lalalalalaaaaaaa, yeah yeah 😎 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Jeg startet på en film, men fikk ikke sett ferdig, så det har jeg tenkt å gjøre nå. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Venter på svar fra STEAM support Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) @Trippelure du har noe og glede deg til i morn. Jeg har store planer da. Nå tar jeg en @MR SPEEDen. Hint hint hint hint hint. 😏😏👍👍👍👍👍👍👍... Endret 13. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar @TheDarkSycamore - SCM Ja men jeg sa jo at jeg blir opptatt i morgen , skal besøke gården der valpen kommer fra, løpe rundt, planlegge grønnsakshage, hogge ved og så middagsselskap, kommer hjem sent på kveld... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): @TheDarkSycamore - SCM Ja men jeg sa jo at jeg blir opptatt i morgen , skal besøke gården der valpen kommer fra, løpe rundt, planlegge grønnsakshage, hogge ved og så middagsselskap, kommer hjem sent på kveld... Snakker ikke om streamen min. Tar en Mr-$'en nå. 😏😏 Se se se hint hint hint hint 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍... 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Snakker ikke om streamen min. Tar en Mr-$'en nå. 😏😏 Se se se hint hint hint hint 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍... Bygger du lego? 😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Bygger du lego? 😃 Jeg bygger lego jah, men det er ikke det jeg snakker om. 😏😏😏 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Jeg bygger lego jah, men det er ikke det jeg snakker om. 😏😏😏 Hmm, da vet jeg ikke, jeg kan være utrolig treig i hue innimellom da 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå