Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene utnevner deg til bursdagssangeren her inne. når noen har bursdag.🤣🤣🥰🥰 Jeg digger Margrethe Munthe, hun som skrev den sangen 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg digger Margrethe Munthe, hun som skrev den sangen 🥰 Cassidy Tvillingene vet at hun skrev mange bra sanger. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar @Trippelure nå følger jeg på deg også. 🙃🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene følger også @Trippelure her på Diskusjon. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Jeg gjør ikke så mye spennende da, mest sånne telle og ord leker 🤣 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) YAY, der var den vinner dagen over. Jeg husket rett med tiden, at det var kokken 01:00 den bytter over, avhengig om vinter og sommer tid så klart. Når klokken stilles til sommer tid da bytter vinner dagen over klokken 02:00. 🤗🙃 Endret 13. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Cassidy Tvillingene gratulerer deg med førsteplassen på Vinnertabellen vi @TheDarkSycamore - SCM🏆🏆 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): YAY, der var den vinner dagen over. Jeg husket rett med tiden, at det var kokken 01:00 den bytter over, avhengig om vinter og sommer tid så klart. Når klokken stilles til sommer tid da bytter vinner dagen over klokken 02:00. 🤗🙃 Gratulerer 🥳🐶🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Takker nikke og neier. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Cassidy Tvillingene ser at vi inntok andreplassen på vinnertabellen. 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at vi inntok andreplassen på vinnertabellen. Gratulerer til dere også 🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Gratulerer til dere også 🥳 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring, det gjør forresten valpen også 🥳🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring, det gjør forresten valpen også 🥳🐶🥰 Cassidy Tvillingene ser det, vi synes at dere er flinke begge to.🤣🤣🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser det, vi synes at dere er flinke begge to.🤣🤣🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk 🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Nå skal jeg prøve å spise litt mer siden jeg ikke har kastet opp 🤞😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 🥰🥰🐶🐶 Trippelure skrev (2 minutter siden): Nå skal jeg prøve å spise litt mer siden jeg ikke har kastet opp 🤞😃 Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det går bra vi.🤞🤞🤞🤞👨🦰👩🦰 Endret 13. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Cassidy Tvillingene ser det vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå