Maskinfører Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene er glade for å se deg her vi @Maskinfører🥰🥰 Takk i like måte 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Maskinfører skrev (46 minutter siden): Takk i like måte 🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker å snakke med deg på begge forum.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Nú er ég að fara að sofa, góða nótt krakkar. 😴💤💤😴😴💤 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg God Tur til Drømmeland vår gode venn @TheDarkSycamore - SCM😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Så dere har våkna opp ikke jeg 😵💫 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene er lysvåkne ennå vi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar 😵💫dere ser dere cc kann hvis dere hvil stå opp 👍👍er til der 2 da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene skal snart dusje og så lage oss cappuccino etterpå.🚿🚿☕☕ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Spiser KONG HÅKON konfekt nå ❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Skulle ønske jeg orket å spise noe, men da bare kaster jeg det opp 🤢🫤 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (13 minutter siden): Skulle ønske jeg orket å spise noe, men da bare kaster jeg det opp 🤢🫤 Hva har du spist drikke @Trippelure i dag Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (17 minutter siden): Hva har du spist drikke @Trippelure i dag Jeg har ikke spist noenting for da kan jeg ikke kaste opp noe særlig heller, men drikker pappermynte og ingefærte og eplemost med boblevann 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Har ikke feber og diaré lenger da, er bare litt kvalm og kastet opp vann flere ganger i natt/dag tidlig, og føler meg litt bedre så håper jeg blir frisk i løpet av dagen 🤞😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (15 minutter siden): Har ikke feber og diaré lenger da, er bare litt kvalm og kastet opp vann flere ganger i natt/dag tidlig, og føler meg litt bedre så håper jeg blir frisk i løpet av dagen 🤞😊 Spis loff å drikk cola er bedre for deg Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Nei det kan jeg ikke for jeg har ingen av delene hjemme (dessuten liker jeg ikke cola/brus), men eplemost blandet med farris/boblevann er veldig bra mot kvalme og diaré, det er også peppermynte og ingefær 😉 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar God og ektefølt bedring til alle som har det litt vondt på et eller annet vis. ☀️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Sviskepott skrev (11 minutter siden): God og ektefølt bedring til alle som har det litt vondt på et eller annet vis. ☀️ Tusen❤️takk, håper du har en fin dag og koser deg med både sjokolade- og jordbærlitago i helgen 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (10 minutter siden): Tusen❤️takk, håper du har en fin dag og koser deg med både sjokolade- og jordbærlitago i helgen 🍀🐶🥰 Takk, de står i kjøleskapet begge to - uåpnet - og jeg gleder meg til å smattesmake og nyte. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Takk, de står i kjøleskapet begge to - uåpnet - og jeg gleder meg til å smattesmake og nyte. Det fortjener du å nyte i fulle drag 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredag.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå