TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar (endret) MR SPEED skrev (4 minutter siden): 2+2=CC 😜 Gamlingen min, nå må du gi deg. Da er vel TDS*MS=XXX 🥴🥴😝😜 Endret 11. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene lurer kanskje på om MR SPEED deler ut matteoppgaver i søvne nå.😉😉 Ja som dere dobbel poster her❤️❤️😵💫😵💫 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene lurer kanskje på om MR SPEED deler ut matteoppgaver i søvne nå.😉😉 Kanskje han snart begynner å løse matteoppgaver i søvne også 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ja som dere dobbel poster her❤️❤️😵💫😵💫 Cassidy Tvillingene er ikke de eneste SPEEDY.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (11 timer siden): Gamlingen min, nå må du gi deg. Da er vel TDS*MS=XXX 🥴🥴😝😜 GOOD natt da kom deg i seng å sove da 1+1+1= @TheDarkSycamore - SCM 😜😜😜😜😜😜🤪🤪🤪🤪🤪😝😝😝😝😝 Endret 11. januar av MR SPEED Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Kanskje han snart begynner å løse matteoppgaver i søvne også 😊 Gikk på dass nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Kanskje han snart begynner å løse matteoppgaver i søvne også 😊 Jepp det tror Cassidy Tvillingene også.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar @MR SPEED, det vet du at jeg ikke liker og bli kalt for. 😣 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er ikke de eneste SPEEDY.😉😉 I love cc 👍👍👍👍😆😆😆😆😍😍😍😍😝😝😝😝😜😜😜😎😎😎😎❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Dette har visst blitt den nye chatte-tråden 🤣🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): I love cc 👍👍👍👍😆😆😆😆😍😍😍😍😝😝😝😝😜😜😜😎😎😎😎❤️❤️❤️❤️❤️ 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Folk kan få lov og kalle meg hva som helst, utenom stygge ord. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Dette har visst blitt den nye chatte-tråden 🤣🥰 Cassidy Tvillingene kan fortelle at dette her var Diskusjon sin chattetråd, før @Sviskepott og @Maskinfører opprettet sine chattetråder her. 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Folk kan få lov og kalle meg hva som helst, utenom stygge ord. Ja, det er jeg enig i. Det er ikke hyggelig å bli kalt noe man ikke liker og syns er stygt ❤️ Endret 11. januar av Trippelure Skriveleif 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar @Trippelure, Mr-$ vet om det, han mente ikke noe vondt ment med det. Kjenner jeg ham rett nå, så glemte han seg. Og i tillegg er han sikkert overtrøtt nå. 😃😃 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Ja, jeg tror ikke han mente å være slem med vilje. Heller overtrøtt og gira og sier ting som er litt dumt, det hender at jeg gjør det også 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Cassidy Tvillingene vet også det, for vi vet at @MR SPEED kan være en skikkelig tøysekopp og en skøyer her inne.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, jeg tror ikke han mente å være slem med vilje. Heller overtrøtt og gira og sier ting som er litt dumt, det hender at jeg gjør det også 😁 Det gjør Cassidy Tvillingene også av og til, men vi gjorde det oftere da vi var yngre.😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Jeg gjorde det også oftere da jeg var yngre, men så er det litt sånn når man har aspergers syndrom også 🤭 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå