Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja det har du rett i, men det er mye annet Cassidy Tvillingene også må lære. For vi ga faen i mesteparten av skolen både da vi gikk på barneskolen og på ungdomsskolen. Det er aldri forsent å lære seg nye ting, bare ta det i deres eget tempo 👍🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er aldri forsent å lære seg nye ting, bare ta det i deres eget tempo 👍🥰 Ja vi må nok det, Cassidy Tvillingene skulket mye både da vi gikk på barneskolen og på ungdomsskolen. Vi var skikkelige Badass begge to på den tiden.😉😉🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja vi må nok det, Cassidy Tvillingene skulket mye både da vi gikk på barneskolen og på ungdomsskolen. Vi var skikkelige Badass begge to på den tiden.😉😉🤣🤣🥰🥰 Jeg skulket mye på ungdomsskolen selv, men tok det litt igjen på vidregående 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg skulket mye på ungdomsskolen selv, men tok det litt igjen på vidregående 😃 Cassidy Tvillingene har aldri gått på videregående, vi hadde skolen helt oppi vrangstrupen etter at vi var ferdige på ungdomskolen begge to, at vi bare ga faen i å begynne på videregående. Så vi har drevet dank begge to etter at vi var ferdige på ungdomsskolen i juni 2019. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har aldri gått på videregående, vi hadde skolen helt oppi vrangstrupen etter at vi var ferdige på ungdomskolen begge to, at vi bare ga faen i å begynne på videregående. Så vi har drevet dank begge to etter at vi var ferdige på ungdomsskolen i juni 2019. Jeg drev dank et år selv etter ungdomsskolen, og så droppet jeg ut to av årene på vidregående før jeg klarte å begynne igjen. Det er ganske vanlig når man har vokst opp sånn som vi har gjort ❤️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg skulket mye på ungdomsskolen selv, men tok det litt igjen på vidregående 😃 Da er vi i samme båt, jeg skulket alltids engelsk timen. Og nektet og lære meg det. Jeg forstår litt bedre engelsk nå i voksen alderen. Fremdeles ikke så stor tilhenger av og lære meg 100% engelsk. Jeg har alltids ønsket og lære med Islandsk, helt siden jeg var 13 år. Det hadde jeg ikke mulighet til i den alderen, det fantes ikke Islandsk på skolen den gang. Men i voksen alderen fikk jeg det til med og begynne å lære med Islandsk. Nå forstår jeg faktisk litt Islandsk, fremdeles mye og lære angående det utrolig vakre språket. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (9 minutter siden): Jeg drev dank et år selv etter ungdomsskolen, og så droppet jeg ut to av årene på vidregående før jeg klarte å begynne igjen. Det er ganske vanlig når man har vokst opp sånn som vi har gjort ❤️ Ja det vet Cassidy Tvillingene, for vi tenkte at alle ga faen i oss, og da tenkte vi at da kan vi også gi faen i dem. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Da er vi i samme båt, jeg skulket alltids engelsk timen. Og nektet og lære meg det. Jeg forstår litt bedre engelsk nå i voksen alderen. Fremdeles ikke så stor tilhenger av og lære meg 100% engelsk. Jeg har alltids ønsket og lære med Islandsk, helt siden jeg var 13 år. Det hadde jeg ikke mulighet til i den alderen, det fantes ikke Islandsk på skolen den gang. Men i voksen alderen fikk jeg det til med og begynne å lære med Islandsk. Nå forstår jeg faktisk litt Islandsk, fremdeles mye og lære angående det utrolig vakre språket. Jeg kunne også tenkt meg det 😊 Har hatt lyst til å reise til Island og ri hele øya rundt på islandshest siden jeg gikk på barneskolen 🥰 Kan ikke ri da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Da er vi i samme båt, jeg skulket alltids engelsk timen. Og nektet og lære meg det. Jeg forstår litt bedre engelsk nå i voksen alderen. Fremdeles ikke så stor tilhenger av og lære meg 100% engelsk. Jeg har alltids ønsket og lære med Islandsk, helt siden jeg var 13 år. Det hadde jeg ikke mulighet til i den alderen, det fantes ikke Islandsk på skolen den gang. Men i voksen alderen fikk jeg det til med og begynne å lære med Islandsk. Nå forstår jeg faktisk litt Islandsk, fremdeles mye og lære angående det utrolig vakre språket. Cassidy Tvillingene synes at islandsk er et vakkert og poetisk og et lyrisk språk.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg kunne også tenkt meg det 😊 Har hatt lyst til å reise til Island og ri hele øya rundt på islandshest siden jeg gikk på barneskolen 🥰 Kan ikke ri da Cassidy Tvillingene har lyst til å lære oss irsk-gælisk for vi kan bare noen ord der dessverre. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja det vet Cassidy Tvillingene, for vi tenkte at alle ga faen i oss, og da tenkte vi at da kan vi også gi faen i dem. Ja det er akkurat sånn det er, men det er godt at dere ikke ga faan i hverandre også 🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg kunne også tenkt meg det 😊 Har hatt lyst til å reise til Island og ri hele øya rundt på islandshest siden jeg gikk på barneskolen 🥰 Kan ikke ri da Jeg har ridd på en islandsk hest, når jeg gikk på folkehøyskole. Det var gøy. 🤗 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Cassidy Tvillingene lærte oss engelsk før vi lærte oss norsk. Når vi snakker sammen med hverandre, snakker vi en blanding av norsk og engelsk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det er akkurat sånn det er, men det er godt at dere ikke ga faan i hverandre også 🥰 Cassidy Tvillingene har alltid følt i oppveksten vår, at det var vi to mot resten av verden. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har alltid følt i oppveksten vår, at det var vi to mot resten av verden. Det skjønner jeg godt!! ❤️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene lærte oss engelsk før vi lærte oss norsk. Når vi snakker sammen med hverandre, snakker vi en blanding av norsk og engelsk. 😂 Det høres koselig ut 🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Jeg har ridd på en islandsk hest, når jeg gikk på folkehøyskole. Det var gøy. 🤗 Jeg har sittet på en islandshest da jeg gikk på barneskolen, det var både gøy og skummelt😆😱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Ja det vet Cassidy Tvillingene, for vi tenkte at alle ga faen i oss, og da tenkte vi at da kan vi også gi faen i dem. 2+2=CC 😜 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): 2+2=CC 😜 Har du ikke sovna enda? 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): 2+2=CC 😜 Cassidy Tvillingene svarer =4.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Det skjønner jeg godt!! ❤️ 😂 Det høres koselig ut 🥰 🥰🥰 Trippelure skrev (2 minutter siden): Har du ikke sovna enda? 😎 Cassidy Tvillingene lurer kanskje på om MR SPEED deler ut matteoppgaver i søvne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå