TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 (endret) Hadde en merkelig drøm nå i natt. Noen sa at Onkelen min Geir skulle rømme vekk. Jeg skjønte verkens ingen ting. Hvar i lag med ganske mange med folk i drømmen, men det var en person jeg falt pladask for. Hun var drit søt. Husker ikke hva hun het. Jeg gikk alltids rundt og så etter henne. Med en gang vi ble bedre kjent, så begynte vi og tulle med hverandre. Jeg tokk og skilte henne til hun faktisk holdt på og tisse på henne. Vi spilte litt i lag og styrte, så hadde jeg tatt med meg brent cd-plete med tre spill på, Minecraft og to andre spill, ett spill som som var kombinasjon av Castlevania og Starfoks. Tredje spillet husker jeg ikke hva var. Og at jeg satt meg ned for og spille det kombinasjon spillet Castlevania og Starfoks. Det er alt jeg klarer og huske av drømmen. Endret 25. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (55 minutter siden): Hadde en merkelig drøm nå i natt. Noen sa at Onkelen min Geir skulle rømme vekk. Jeg skjønte verkens ingen ting. Hvar i lag med ganske mange med folk i drømmen, men det var en person jeg falt pladask for. Hun var drit søt. Husker ikke hva hun het. Jeg gikk alltids rundt og så etter henne. Med en gang vi ble bedre kjent, så begynte vi og tulle med hverandre. Jeg tokk og skilte henne til hun faktisk holdt på og tisse på henne. Vi spilte litt i lag og styrte, så hadde jeg tatt med meg brent cd-plete med tre spill på, Minecraft og to andre spill, ett spill som som var kombinasjon av Castlevania og Starfoks. Tredje spillet husker jeg ikke hva var. Og at jeg satt meg ned for og spille det kombinasjon spillet Castlevania og Starfoks. Det er alt jeg klarer og huske av drømmen. STARFOX 64 er et bra spill husker det på Nintendo 64 😃 spillet det myyyyyye der Endret 25. desember 2023 av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 MR SPEED skrev (1 time siden): STARFOX 64 er et bra spill husker det på Nintendo 64 😃 spillet det myyyyyye der Det er også en av mine favoritt spill. 😍😘🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Entern skrev (6 timer siden): God morgen og god 1. juledag alle 😊 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at 2024 blir et fint år for deg @Sviskepott🥰🥰 Gode ønsker tas imot med takk. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Sviskepott skrev (4 timer siden): Gode ønsker tas imot med takk. Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin og god Romjul vi.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 OZZY ROCKER VIRKLIG BRA 😎😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 MR SPEED skrev (2 minutter siden): OZZY ROCKER VIRKLIG BRA 😎😎 Cassidy Tvillingene er helt enige.😎😎 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Snart natta da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 MR SPEED skrev (10 minutter siden): Snart natta da Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vi @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Sover ikke helt ennå da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Sover ikke helt ennå da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Det liker Cassidy Tvillingene å høre, for vi synes alltid at det er hyggelig og koselig å snakke med deg her @MR SPEED🥰🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 GOOD natta cc @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Cassidy Tvillingene sier Godnatt igjen til deg vi @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 CC KØDDET BARE MED DERE🤪😜😝 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Cassidy Tvillingene ser at du er full av Julebølling i dag vi. @MR SPEED🤣🤣👍👍 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Syng i vei @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (1 time siden): Syng i vei @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Elsker sang, spesiellt når flere synger sammen 🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Trippelure skrev (1 time siden): Elsker sang, spesiellt når flere synger sammen 🥰 Korsang er alltid fint å høre på 🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Da skal Cassidy Tvillingene synge tostemt for dere her inne vi.😉😉 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå