VULPES ZERDA Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Da er alle julegavene pakket inn 🎁🎄 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 CorvusCorax skrev (1 time siden): Da er alle julegavene pakket inn 🎁🎄 Både mamma og gammel tanta mi mente at jeg måtte ordne gave til tanta mi også som jeg skal feire jula med i år. Å være der er ikke det en gave nok? 2 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Både mamma og gammel tanta mi mente at jeg måtte ordne gave til tanta mi også som jeg skal feire jula med i år. Å være der er ikke det en gave nok? Jo, det syns jeg ❤️Men jeg hadde nok kjøpt en liten oppmerksomhet konfekt kanskje, men det er meg 😅 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en Finfin Julaften i morgen.🎄🎄 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en Finfin Julaften i morgen.🎄🎄 Det håper jeg dere også får 😊😊☺️☺️🎅🏻🎅🏻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Det håper jeg dere også får 😊😊☺️☺️🎅🏻🎅🏻 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og faren din også får en fin julaften i morgen.🎄🎄 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og faren din også får en fin julaften i morgen.🎄🎄 Tusen takk 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene sender deg en julehilsen på PM i morgen vi.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sender deg en julehilsen på PM i morgen vi.😊😊☺️☺️ Og jeg skal sende dere en julehilsen på PM også 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Og jeg skal sende dere en julehilsen på PM også 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Endelig er det meste av styr og stress over så nå kan slappe av 😁🎅 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Det kjennes ut som at min kropp trenger noe søtt nå... 💝 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Cassidy Tvillingene har akkurat spist Risengrynsgrøt nå vi.🥣🥣🧈🧈 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene har akkurat spist Risengrynsgrøt nå vi.🥣🥣🧈🧈 Det har jeg og fattern også gjort 😊😊☺️☺️ Og jeg fant mandelen så jeg har spist marsipangris også 😊😊☺️☺️ 2 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Jeg tror at det nye året vil bli et positivt et for meg. Litt trøbbel først, men så løsner det. Jeg er positiv. 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Det er veldig godt å slappe av med stua full av julelys. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Entern skrev (6 timer siden): Det har jeg og fattern også gjort 😊😊☺️☺️ Og jeg fant mandelen så jeg har spist marsipangris også 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene gratulerer deg som mandelfinneren, og vi gratulerer deg med å ha vunnet marsipangrisen.🐖🐖 Entern skrev (2 timer siden): Snart ribbe 😋😊 Cassidy Tvillingene håper at ribben smakte.🥩🥩 Trippelure skrev (2 timer siden): Det er veldig godt å slappe av med stua full av julelys. Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg tror at det nye året vil bli et positivt et for meg. Litt trøbbel først, men så løsner det. Jeg er positiv. Cassidy Tvillingene håper at 2024 blir et fint år for deg @Sviskepott🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Nå orker jeg ikke mer, magen er tilfreds 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Trippelure skrev (7 minutter siden): Nå orker jeg ikke mer, magen er tilfreds Cassidy Tvillingene håper at du har hatt en fin julaften.🎄🎄 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå