VULPES ZERDA Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Ønsker dere alle en fin førjulstid 🎄 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 CorvusCorax skrev (1 time siden): Ønsker dere alle en fin førjulstid 🎄 Tusen takk, og det samme til deg fra meg og valpen min 😁🐶🎅 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 CorvusCorax skrev (3 timer siden): Ønsker dere alle en fin førjulstid 🎄 Trippelure skrev (1 time siden): Tusen takk, og det samme til deg fra meg og valpen min 😁🐶🎅 Cassidy Tvillingene ønsker dere også en fin førjulstid.🎄🎄 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere også en fin førjulstid.🎄🎄 Tusen takk, og det samme til dere og alle andre her på lekeplassen 🎅 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Trippelure skrev (4 timer siden): Tusen takk, og det samme til dere og alle andre her på lekeplassen 🎅 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Jeg ønsker dere alle en fin førjulstid, og de største og beste ønskene går til @Maskinfører, håper du også klarer å få en fin jul til tross ♥️ 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Cassidy Tvillingene kommer også til å tenke på vår gode venn @Maskinfører nå i julen.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 CorvusCorax skrev (11 timer siden): Ønsker dere alle en fin førjulstid 🎄 Trippelure skrev (10 timer siden): Tusen takk, og det samme til deg fra meg og valpen min 😁🐶🎅 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere også en fin førjulstid.🎄🎄 Trippelure skrev (6 timer siden): Tusen takk, og det samme til dere og alle andre her på lekeplassen 🎅 N-4K0 skrev (11 minutter siden): Jeg ønsker dere alle en fin førjulstid, og de største og beste ønskene går til @Maskinfører, håper du også klarer å få en fin jul til tross ♥️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kommer også til å tenke på vår gode venn @Maskinfører nå i julen.🥰🥰 Ønsker dere alle sammen en god førjulstid ❤️ Og sender masse gode ønsker og tanker til @Maskinfører🌹 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ønsker dere alle sammen en god førjulstid ❤️ Og sender masse gode ønsker og tanker til @Maskinfører🌹 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en God Førjulstid @Entern🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Tate McRae har en bra stemme. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 N-4K0 skrev (Akkurat nå): Tate McRae har en bra stemme. Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Jeg har refrenget til Tiësto & Tate McRae - 10:35 på repeat i hodet. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 N-4K0 skrev (9 minutter siden): Jeg har refrenget til Tiësto & Tate McRae - 10:35 på repeat i hodet. Cassidy Tvillingene synes at det er herlig og ha bra musikk i hodene våre.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er herlig og ha bra musikk i hodene våre.🥰🥰 Ja, det er jeg hjertens enig i 😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Cassidy Tvillingene har alltid bra musikk i hodene våre.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg ønsker dere alle en fin førjulstid, og de største og beste ønskene går til @Maskinfører, håper du også klarer å få en fin jul til tross ♥️ God førjulstid tilbake tusen takk for omtanke når jeg var med og hentet min far i går så sa pleierne har du ikke noe å gjøre på juleaften må du gjerne komme innom på besøk (Betyr det ett ribbestykke tror dere ? ) feiret alltid jul med pappa ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene kommer også til å tenke på vår gode venn @Maskinfører nå i julen.🥰🥰 Det varmer og høre ❤️❤️🥰🥰🌹🌹 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) jeg vet pappa likte dere og han hilser tilbake til dere 🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Entern skrev (1 time siden): Ønsker dere alle sammen en god førjulstid ❤️ Og sender masse gode ønsker og tanker til @Maskinfører🌹 Tusen takk god førjulstid tilbake ❤️ Takk for gode tanker @Entern det varmer 🌹 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Maskinfører skrev (11 minutter siden): God førjulstid tilbake tusen takk for omtanke når jeg var med og hentet min far i går så sa pleierne har du ikke noe å gjøre på juleaften må du gjerne komme innom på besøk (Betyr det ett ribbestykke tror dere ? ) feiret alltid jul med pappa ❤️❤️ Det er veldig fint å høre at du har kontakt med snille mennesker som viser sånn omsorg 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Det varmer og høre ❤️❤️🥰🥰🌹🌹 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) jeg vet pappa likte dere og han hilser tilbake til dere 🌹🌹 🥰🥰 N-4K0 skrev (4 minutter siden): Det er veldig fint å høre at du har kontakt med snille mennesker som viser sånn omsorg Det er Cassidy Tvillingene også glade for at han har. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå