Maskinfører Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det var fint gjort.🥰🥰 Ja veldig snilt skvatt som bare det telefon ringte så stod det Marie Treschow og Juliane ringte og kondolerer hun likte pappa så godt alle var lei seg flere hadde gråtet av de ansatte hun skulle inn på rommet hans og se han hun satt på høytaleren så jeg kunne snakke til han han var veldig glad i meg sa hun og jeg i han alle de på vakt var pappa veldig glad i husker han snakket masse om Juliane 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja veldig snilt skvatt som bare det telefon ringte så stod det Marie Treschow og Juliane ringte og kondolerer hun likte pappa så godt alle var lei seg flere hadde gråtet av de ansatte hun skulle inn på rommet hans og se han hun satt på høytaleren så jeg kunne snakke til han han var veldig glad i meg sa hun og jeg i han alle de på vakt var pappa veldig glad i husker han snakket masse om Juliane 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det var utrolig snilt gjort, og vi tenker at det var godt og fint for deg å høre dette oppi alt det triste.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det var utrolig snilt gjort, og vi tenker at det var godt og fint for deg å høre dette oppi alt det triste.🥰🥰 Ja det var det nei som jeg sa det var ikke aktuelt og ikke gjøre det man skal jo leve videre med det også 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det var det nei som jeg sa det var ikke aktuelt og ikke gjøre det man skal jo leve videre med det også 🥰🥰 Det forstår Cassidy Tvillingene, vi er her og på PM for deg. Hvis du vil ha noen å snakke med.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det forstår Cassidy Tvillingene, vi er her og på PM for deg. Hvis du vil ha noen å snakke med.🥰🥰 ja det vet jeg og sier takk pappa likte dere 2 🥰🥰 han kjempet tappert til siste slutt og sovnet stille og rolig inn for at hjerte skulle stoppe måtte vi fjerne pustemaska hans og da gikk ikke brystkassa opp og ned mer 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): ja det vet jeg og sier takk pappa likte dere 2 🥰🥰 han kjempet tappert til siste slutt og sovnet stille og rolig inn for at hjerte skulle stoppe måtte vi fjerne pustemaska hans og da gikk ikke brystkassa opp og ned mer 🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker deg veldig godt, du er en god forumvenn. Og vi sender deg varmetanker og varmeklemmer.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker deg veldig godt, du er en god forumvenn. Og vi sender deg varmetanker og varmeklemmer.🥰🥰 Takk i like måte tusen takk det varmer 🥰🥰 en 34 åring bør ikke oppleve det jeg har gjort 😭😭🥰🥰 hva skal jeg gjøre nå ? Alt føles så meningsløst 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Takk i like måte tusen takk det varmer 🥰🥰 en 34 åring bør ikke oppleve det jeg har gjort 😭😭🥰🥰 hva skal jeg gjøre nå ? Alt føles så meningsløst 🥰🥰 Cassidy Tvillingene vil bare gi deg klemmer vi, for du er i tankene våre nå.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vil bare gi deg klemmer vi, for du er i tankene våre nå.🥰🥰 Tusen takk for varme ord og tanker i 5 år mandag til fredag satte jeg meg i bilen etter jobb og dro ut til han fra kl 16:00 til 22:17 🥰🥰 nå er det rett hjem etter jobb jeg er ikke ferdig med sykehjemmet i sommer skal jeg parkere og vandre rundt på plenen 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tusen takk for varme ord og tanker i 5 år mandag til fredag satte jeg meg i bilen etter jobb og dro ut til han fra kl 16:00 til 22:17 🥰🥰 nå er det rett hjem etter jobb jeg er ikke ferdig med sykehjemmet i sommer skal jeg parkere og vandre rundt på plenen 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du tenker sånn vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du tenker sånn vi.🥰🥰 Pappa må ha hatt det helt forferdelig jeg har gråtet i flere dager og han kunne ikke trøste meg jeg tror aldri at jeg kommer til og glemme det 😭😭🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Pappa må ha hatt det helt forferdelig jeg har gråtet i flere dager og han kunne ikke trøste meg jeg tror aldri at jeg kommer til og glemme det 😭😭🥰🥰 Cassidy Tvillingene forstår at du har hatt det vondt og vært lei deg. Vi skulle ønske at vi kunne klemt og trøstet deg.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene forstår at du har hatt det vondt og vært lei deg. Vi skulle ønske at vi kunne klemt og trøstet deg.🥰🥰 Ja tusen takk 😭😭🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja tusen takk 😭😭🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg har ennå ikke fått tatt noen vaksiner. Er det dumt, eller sklir jeg igjennom og klarer meg slik som det er? 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2023 Sviskepott skrev (57 minutter siden): Jeg har ennå ikke fått tatt noen vaksiner. Er det dumt, eller sklir jeg igjennom og klarer meg slik som det er? Cassidy Tvillingene har tatt vaksinene i år vi. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg liker ikke nåler, så tar ikke vaksiner om det ikke er helt nødvendig. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2023 (endret) Jeg har ikke tatt den, jeg blir råååå syk av den tåler den ikke noe møk da. Endret 18. desember 2023 av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2023 Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finfin mandag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå