Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Det er WiFi Ruteren vår, som begynner å svikte, men Cassidy Tvillingene venter på en ny en nå.:yes::yes:

Ja Cassidy Tvillingene storkoste oss med streamen din i kveld.🎮🎮🥰🥰

Håper dere får ny snart :) :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs når dåpen er, hvor mye det vil koste å reise til Narvik og hjem igjen og hvor lyst du har på Islandstur.

Dåpen må nesten komme i første rekke og så får du bare se an Islandsturen og følge med på billett- og hotellpriser og bankkontoen :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (3 timer siden):

Det spørs når dåpen er, hvor mye det vil koste å reise til Narvik og hjem igjen og hvor lyst du har på Islandstur.

Dåpen må nesten komme i første rekke og så får du bare se an Islandsturen og følge med på billett- og hotellpriser og bankkontoen :) 

Det er akkurat det jeg tenker, hvis jeg skal avlyse noe, da blir det Island turen. Hvis jeg velger dem begge, da får jeg se det ann. Dåpen forekommer i februar. 😃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden):

Hadde dere bodd på samme sted som meg, da hadde jeg nok invitert dere til middag, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Det gjelder så klar resten av mine Diskusjon.no vennene også :yes:

Cassidy Tvillingene hadde invitert deg og våre andre forumvenner på middag også, hvis dere hadde bodd i Bergensområdet.:yes::yes:

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...