Entern Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er WiFi Ruteren vår, som begynner å svikte, men Cassidy Tvillingene venter på en ny en nå. Ja Cassidy Tvillingene storkoste oss med streamen din i kveld.🎮🎮🥰🥰 Håper dere får ny snart 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Håper dere får ny snart Det håper Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Har både løst og dra på dåpen til niesen min og reise til Island året som kommer. Men siden dåpen forekommer i Narvik. Da blir det hard trommeslag hvis jeg velger dem begge. Det er dyrt og reise. Vanskelig valg, skal jeg avlyse en av dem eller skal jeg gjøre dem begge? 😖 Endret 4. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Det spørs når dåpen er, hvor mye det vil koste å reise til Narvik og hjem igjen og hvor lyst du har på Islandstur. Dåpen må nesten komme i første rekke og så får du bare se an Islandsturen og følge med på billett- og hotellpriser og bankkontoen 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Nå er det straks Bysselalletid for Cassidy Tvillingene.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 N-4K0 skrev (3 timer siden): Det spørs når dåpen er, hvor mye det vil koste å reise til Narvik og hjem igjen og hvor lyst du har på Islandstur. Dåpen må nesten komme i første rekke og så får du bare se an Islandsturen og følge med på billett- og hotellpriser og bankkontoen Det er akkurat det jeg tenker, hvis jeg skal avlyse noe, da blir det Island turen. Hvis jeg velger dem begge, da får jeg se det ann. Dåpen forekommer i februar. 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Nå er Cassidy Tvillingene våkne.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Det er ikke lett å reise noe sted når man bor langt uti gokk 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Cassidy Tvillingene bor heldigvis bare en 10-15 minutters busstur fra Bergen sentrum, så vi bor ikke langt uti Gokk.😉😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Nærmeste større by for meg blir Trondheim, ~6 timers kjøring sørover. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg kopierte regelen tidligere. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 OK Cassidy Tvillingene forstår.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg har tenkt og lage denne retten her i dag til middag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Cassidy Tvillingene liker godt pølsegryte vi.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Da er vi tre, som liker det. 😋😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Cassidy Tvillingene ble litt småsultne nå.😋😋 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) Hadde dere bodd på samme sted som meg, da hadde jeg nok invitert dere til middag, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Det gjelder så klart resten av mine Diskusjon.no vennene også Endret 6. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Hadde dere bodd på samme sted som meg, da hadde jeg nok invitert dere til middag, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Det gjelder så klar resten av mine Diskusjon.no vennene også Cassidy Tvillingene hadde invitert deg og våre andre forumvenner på middag også, hvis dere hadde bodd i Bergensområdet. 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Byen e Bergen, laget e Brann... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Cassidy Tvillingene kan nok den sangen vi.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå