Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Bæ Bæ sier Cassidy Tvillingene.🐑🐑😉😉🤣🤣 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 You shook me all night long 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Cassidy Tvillingene digger AC/DC og Brian Johnson.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg hater sangstemmen til Brian Johnson, for meg høres han verre ut enn death metal-vokalister. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Cassidy Tvillingene bare elsker stemmen til Brian Johnson, vi synes at stemmen hans er dødsrå. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg hører heller på death metal-growling. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Cassidy Tvillingene synes bare at det er bra at ikke alle har akkurat den samme musikksmaken, for vi tror at det hadde blitt kjedelig her i verden hvis alle hadde hatt akkurat den samme musikksmaken. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 (endret) Her har dere en video som jeg har laget som er fra min andre YT-kanal. Det er gamle bilder av meg i denne videoen. 🤗👗👠💄 Endret 2. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Cassidy Tvillingene sitter og småfryser med hver vår dyne rundt oss nå.🥶🥶 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Jeg skal legge meg nå 💤 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt @N-4K0😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) vil ikke kommentere min forrige post. 😔😒😳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene sitter og småfryser med hver vår dyne rundt oss nå.🥶🥶 Huff er det kaldt i Bergen? 🥶🥶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) vil ikke kommentere min forrige post. 😔😒😳 Cassidy Tvillingene turte ikke å svare på den forrige posten din, for vi var redde for at vi skulle skrive noe feil eller noe som ble teit. Entern skrev (4 timer siden): Huff er det kaldt i Bergen? 🥶🥶 Nei det er ikke så kaldt i Bergen, men varmeovnen til Cassidy Tvillingene røk i natt.🥶🥶 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene turte ikke å svare på den forrige posten din, for vi var redde for at vi skulle skrive noe feil eller noe som ble teit. Dere må ikke være redd for og si feil. Det er sånn man lærer. 😏😏 Jeg er bare nysgjerrig på hva dere syns om den videoen, det er alt. 😃 Endret 2. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene turte ikke å svare på den forrige posten din, for vi var redde for at vi skulle skrive noe feil eller noe som ble teit. Nei det er ikke så kaldt i Bergen, men varmeovnen til Cassidy Tvillingene røk i natt.🥶🥶 Huff da 🥶🥶🥶 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Det er rundt -5,5 her i dag. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Woop woop woopdi doop 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå